שתף קטע נבחר

סיבוב שני בליכוד: יותר אבטחה, יותר כסף

לאחר "הבלגן" בבחירות לוועידת הליכוד, בעיקר בסניף ירושלים, כינס מנכ"ל הליכוד ישיבה עם נציגי המשטרה לתיקון הליקויים. הערכה במפלגה: ביטול הבחירות בסיבוב הראשון עלה לליכוד כמיליון שקל. מחנה נתניהו ברך על השינויים

"סדר חדש" בליכוד לקראת סיבוב ההצבעה השני לוועידה, שיתקיים ב-15 באוקטובר, בעקבות המהומות ואי הסדרים שהיו השבוע בסניפי המפלגה ברחבי הארץ ומנעו פתיחת קלפיות רבות.
בישיבה שכינס אמש (ד') מנכ"ל הליכוד, אריק ברמי, בנוכחות נציגים ממשטרת ירושלים, הוחלט כי הבחירות החוזרות לוועידה בעיר יתקיימו בבנייני האומה, שם קל יותר לאבטח את ההמון המצביע. בנוסף, נשכרה חברת אבטחה שתאבטח את המצביעים שיכנסו להיכל - מכניסה אחת בלבד. המצביעים יפוצלו לשלושה אולמות כדי למנוע התקהלות יתר ופקקים בתור להצבעה. לבקשת המשטרה, ישכור הליכוד את חניית בנייני האומה, שתוצע בחינם לקהל המצביעים.
שופט בית הדין של הליכוד, אורי שטרוזמן, החליט להיעתר לבקשת אנשי מטהו של בנימין נתניהו, לפיה לכל קבוצה תינתן הזכות להציב חבר ועדה בקלפי. בסה"כ יהיו 47 חברי ועדת קלפי לכל אחת משלושת הקבוצות המתמודדות בירושלים. אחד המשקיפים יהיה איש חברת כוח אדם.
במטה נתניהו הביעו סיפוק מההחלטה וציינו כי השינויים יתרמו לניהול תקין יותר של הבחירות. עוד ציינו אנשי נתניהו כי טרם התקבלה תגובה מראש הממשלה, אריאל שרון, לבקשתו של נתניהו לקיים פגישה ליישור ההדורים בעקבות ההתפרעויות בסבב הבחירות הראשון.
ההערכה היא כי יישום כל ההחלטות יעלה לליכוד עשרות אלפי שקלים שיתווספו להוצאות של כמיליון שקל בעקבות הפסקת סיבוב הבחירות הקודם.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מיכאל קרמר
הבלגן בסיבוב הראשון
צילום: מיכאל קרמר
מומלצים