שתף קטע נבחר

מכבי ת"א: טל בנין יחזור להרכב

גם גדי ברומר וברונו הייס יהיו כשירים. בקבוצה מרוצים מהשיפור בכושרו של אבי נמני

מכבי תל אביב תופיע למשחק הביתי נגד הפועל כפר סבא בשבת (17:30) בהרכב החזק ביותר. להרכב הפותח של הקבוצה אמור לחזור כנראה טל בנין, ששיחק 90 דקות עם הנבחרת במלטה. גדי ברומר וברונו הייס, שסבלו ממתיחות בשרירים, יהיו כשירים. גם גל פיליאן וטל בן חיים החלימו מהפציעות שלהם.
מבחינת הצוות המקצועי, הבשורה המשמחת ממלטה היתה חוות דעתו של מאמן הנבחרת, אברהם גרנט, על השיפור המשמעותי בכושרו של אבי נמני. גרנט אמר: "מאימון לאימון חל אצלו שיפור. אבי הוא שחקן בעל איכויות ואי אפשר לוותר עליו".
הדברים אמורים גם לגבי בנין, שזכה להתייחסות אוהדת של גרנט. מאמן הנבחרת אמר כי היכולת הטובה של איל ברקוביץ' במשחק מלטה, נבעה לא מעט מעבודתם של שני הקשריםמ האחוריים, טל בנין ו-וואליד באדיר.
מאמן מכבי תל אביב, ניר קלינגר, אשר איפשר אתמול לכל השחקנים יום מנוחה, יחל היום לעבוד עם הסגל המלא של הקבוצה, כולל 11 שחקני הנבחרות שחזרו אתמול בבוקר ארצה. קלינגר: "אני מקווה שכולם יגיעו בריאים. יש לנו משימות ומטרות בליגה".
קלינגר, שניצל את פגרת מלטה, כדי לשפר את יכולתם של הצ'יליאנים, מאוריסיו ארוס ורודריגו גולדברג, מאמין כי כבר לקראת המשחק הקרוב נגד כפר סבא, תהיה תחרות על חולצת ההרכב, שתגרום לו "כאב ראש" לא קטן.
עמיר תורג'מן, אשר הודיע כי יהיה מוכן להסדיר את ענייניו הכספיים מול מכבי, עשוי להיכלל בשבת בסגל. גם במעמדו של דדי בן דיין, המנהל מו"מ עם הפועל פ"ת, עשוי לחול מפנה השבוע, כאשר כל הצדדים ישתדלו להגיע לפתרון מוסכם. בשלב זה הוא ימשיך להתאמן במכבי תל אביבץ

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דודו פריד
בנין. חוזר להרכב
צילום: דודו פריד
צילום יוסי רוט
נמני. חוזר לכושר
צילום יוסי רוט
צילום: אורן אגמון
קלינגר. סגל מלא
צילום: אורן אגמון
מומלצים