שתף קטע נבחר

החפשבוטים באים

ה-"SearchBots" הם רובוטים וירטואליים סודיים המחפשים עבורכם אתרים טובים



"השנה היא 1999. הגזע האנושי מבולבל. האינטרנט הולם בנו בכאוס חסר גבולות. לפתע, ניצוץ של תקווה מופיע. ממעבדה סודית בדרום האוקיינוס השקט, צבא היי-טקי של רובוטים זעירים נשלח לשוטט במרחבי הסייברספייס ולמצוא את האתרים הטובים ביותר. אלו הם ה-SearchBots" - מלים אלו מלוות את סרטון הפלאש הפותח את האתר "SearchBots". מאחורי הסרטון חבוי אתר שמנסה לספק לכם אתרים מגניבים (אתרים מגניבים? רעיון מעולה!)


לא מדובר בחידוש טכנולוגי, אלא בארבעה "רובוטים" וירטואליים שאמורים למצוא עבורכם אתרים טובים על פי צבע, מצב רוח, תמות שונות, או פשוט איכות כללית. אם הרובוטים האלו לא לטעמכם, תוכלו לבנות רובוט משלכם על פי קריטריונים אישיים. ברגע שבחרתם ברובוט, מתבצע תהליך חיפוש (לא כל כך ברור מהו), המספק לבסוף חמישה אתרים, שהם, לגבי אותו היום, הטובים ביותר בתחום בו חיפשתם (למשל, אתרים הקשורים לצהוב, אתרים קריאטיביים, או אתרים למצב רוח שמח). יש כמובן תיאור קצר וקישור לחמשת האתרים הנבחרים.


למרות הבשורה אותה נושאים ה-SearchBots, עדיין לא הגיע הזמן לזנוח את מנוע החיפוש החביב עליכם. שלא תטעו, לא מדובר במנוע חיפוש של ממש. למרות שישנה אינדיקציה לחיפוש, התוצאות לא אחידות ולפעמים מעוררות תהיה לגבי הקשר שלהן לרובוט שהעלה אותן. כיוון שהאתר הוא פרי כפיהם של חמישה מעצבים מניו זילנד, ככל הנראה מדובר בגימיק בלבד. זה גם המקום לציין, למי שעדיין לא הבין, שגם הרובוטים הם לא אמיתיים. הם בסך הכל אנימציות נפלאות.


אז למה לנסות את ה-SearchBots? בגלל העיצוב המושקע וההקפדה על הפרטים, בגלל אנימציות הפלאש המעולות שגורמות לאתר להיראות כמו סרט מדע בדיוני, ובגלל שאם תחפשו דרך האתר, אולי לא תמצאו אתר טוב במיוחד, אבל תרגישו שאתם משתמשים בטכנולוגיה סודית.

לפנייה לכתב/ת
מומלצים