שתף קטע נבחר

אופ"א קנסה את מכבי חיפה ב-100 אלף שקל

האלופה הישראלית נקנסה בגין התפרעות חלק מאוהדיה במשחק מול באייר לברקוזן לפני שבועיים בניקוסיה במסגרת ליגת האלופות. גיז'רמו ישראלביץ' סובל מפציעה ברגלו ורק מחר יתברר אם יהיה כשיר לשבת

ועדת המשמעת של אופ"א, התאחדות הכדורגל האירופית, החליטה אתמול (ג') לקנוס את מכבי חיפה ב-30 אלף פרנקים שוויצרים, השווים בערכם לכ-100 אלף שקל. זאת בגין התפרעות של חלק מהאוהדים הירוקים במהלך ההפסד 2:0 לבאייר לברקוזן באצטדיון GSP בניקוסיה, במשחק ליגת האלופות שנערך לפני שבועיים.
כזכור, במהלך המשחק השליכו חלק מהאוהדים גלילי נייר ומטבעות לשטח המגרש, ו"סיכנו את חיי השחקנים", כפי שנכתב בהחלטת ועדת המשמעת, שהגדירה את התנהגות האוהדים כבלתי הולמת.
מכבי חיפה לא תערער ככל הנראה על העונש, כיוון שמדובר בעונש סטנדרטי במונחים של אופ"א. מנכ"ל הקבוצה, איתמר צ'יזיק, אמר בתגובה: "אני מצפה מהאוהדים להתנהג כמו שצריך ולהקיא מתוכם את הקומץ שאינו מבין כי כדי להיות באירופה צריך להתנהג בהתאם. חסר לנו שהאוהדים לא יתנהגו כמו שצריך במשחק הקרוב".

ישראלביץ' לא התאמן

שחקנה הצעיר של מכבי חיפה, גיז'רמו ישראלביץ', אשר נפצע באימון אמש בשוק רגלו הימנית כתוצאה מתיקול עם יוסי נגר, לא התאמן אתמול עם הקבוצה ועבר טיפולים פיזיותרפיים. ישראלביץ' אמור לחזור לאימונים היום ואז יתברר אם יהיה כשיר למשחק הליגה בשבת, מול מ.ס אשדוד.
הקשר הליטאי של הקבוצה, ריימנדאס ז'אוטאוטאס, נחת אתמול לפנות בוקר בישראל ולא הגיע לאימון. ז'אוטאוטאס סובל מפציעה בשריר רגלו והוא אמור להיבדק.
גורם בכיר בקבוצה התייחס למצבו של הקשר הקרואטי ננאד פראליה, אשר התעמת לאחרונה עם נגר במהלך האימון ונראה מריר וכעוס: "עוברת על פראליה תקופה קשה מבחינת כדורגל. זה קורה לו כל עונה ואנחנו מקווים שייצא ממנה".

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלעד גרשגורן
אוהדי חיפה (למצולמים אין קשר לכתבה)
צילום: אלעד גרשגורן
צילום: ראובן כהן
ישראלביץ'. עדיין פצוע
צילום: ראובן כהן
מומלצים