שתף קטע נבחר

ירדן לאיגודים: להפסיק פעילות נגד ישראל

לממשל הידרני נמאס לספוג הפסדים כלכליים כתוצאה מהפעילות הנמרצת של האיגודים המיקצועיים נגד קשרים עם ישראל והמערב. עכשיו בעמאן מתכוונים לפעול

ירדן יוצאת לקרב נגד האיגודים המיקצועיים הפועלים נגד קשרי המסחר עם ישראל והמערב: ממשלת ירדן דורשת מהאיגודים המקצועיים בממלכה לפרק את כל הוועדים נגד נורמליזציה עם ישראל.
שרים בממשלה בעמאן האשימו את הוועדים ואת הוועדים להחרמת המוצרים האמריקנים כי גרמו לנזק כבד לכלכלה הירדנית, לאחר שהכלילו מספר חברות ערביות וירדניות ב"רשימות שחורות", בטענה שהן סוחרות עם ישראל.
שר ההסברה הירדני, מוחמד עדוון, הגדיר את הוועדים כ"בלתי חוקיים, העוברים באופן גורף על החוקים הירדנים". השר אמר עוד כי "ועדים אלה צריכים להתפרק, לאחר שגרמו נזקים של מיליוני דולרים לכלכלה הירדנית כשמאחורי הדבר עומדים כוונות מפלצתיות ופוליטיות".
השר הוסיף כי החברות שאותן קוראים להחרים הן חברות שבהן עובדים ירדנים - ואין להן כל קשר לחברות זרות. השר הוסיף כי באזור הסחר החופשי יחד עם ישראל, שנגד מרבית החברות הנמצאות בו התנהל הקמפיין של הועדים, עובדים 18 אלף פועלים ירדנים.
גם שר הפנים הירדני, קופטן אל מג'אלי, אמר כי "צעדים של חלק מהועדים האלה יתקלו בתגובה נחושה מצד המשרד והממשלה, שכן מחובתנו לשמור על החוק והסדר".
הממשלה הירדנית מאשימה את הוועדים בכך ששיגרו לחברות ולארגונים בעולם הערבי רשימות של אישים וחברות, שלטענתם מקיימים יחסי מסחר ויחסים אחרים עם האויב הציוני.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: סיגמה
המלך עבדאללה. נמאס
צילום: סיגמה
מומלצים