שתף קטע נבחר

שרון ונתניהו נפגשו במשך כשעה בירושלים

השניים לא הצליחו לסכם על מועמד לתפקיד יו"ר ועידת הליכוד. שרון "מריץ" לתפקיד את אולמרט ואילו נתניהו תומך בישראל כץ

קרב המנהיגים בליכוד נמשך: ראש הממשלה אריאל שרון ויריבו הפוליטי בנימין נתניהו נועדו היום (א') בירושלים, על מנת למצוא מועמד מוסכם לראש ועידת הליכוד. אולם הפגישה נכשלה - וכל צד דבק במועמד שלו לתפקיד. לעומת זאת, השניים סיכמו כי הפריימריס לבחירת מועמד הליכוד לראשות הממשלה הבאה לא יבוטלו.
בהודעה משותפת של לשכת ראש הממשלה ולשכת נתניהו נאמר כי "השיחה התקיימה באווירה טובה ונמשכה כשעה". עוד נמסר כי ראש הממשלה שרון עדכן את נתניהו על נסיעתו האחרונה לארה"ב ונתניהו בירך את שרון על תוצאות שליחותו ואף הציע לסייע בידו.
אולם בנושא שלשמו נפגשו שני האישים לא הושגה הסכמה. ראש הממשלה תומך במינוי ראש עיריית ירושלים אהוד אולמרט לתפקיד ואילו נתניהו מעוניין במקורבו, ח"כ ישראל כץ.
כעת נראה כי משלא הושגה הסכמה, יתמודדו אולמרט וכץ על התפקיד ויעמידו את מינויים לבחירת צירי הוועידה במושב השני של הוועידה שיתקיים ב-31 באוקטובר.
ובנושא הפריימריס - נתניהו קיבל מיו"ר הליכוד שרון הבטחה, כי לא יפעל לביטולם. שרון גם הבטיח כי לא יצרף למרכז חברים שלא נבחרו בבחירות האחרונות. ראש הממשלה אמר בפגישה כי "חוקת הליכוד אינה מתירה צירופים ואין בדעת ראש הממשלה ליזום תיקון לכך".

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
רוצה את אולמרט. שרון
צילום: רויטרס
צילום: רויטרס
רוצה את כץ. נתניהו
צילום: רויטרס
מומלצים