שתף קטע נבחר

חושבים שההנקה היא פעולה טבעית?

שהיא מותרת בכל מקום? חכו שתגיעו לספרייה בהונג-קונג. וגם: ביטוח לאצבעות, פציעות משונות ובני ערובה. אם כל זה לא מספיק, חכו שתקראו על ייבוש הסמים. הכל אמיתי



שיטה חדשה ומיקום אטרקטיבי לייבוש מריחואנה

משטרת טנסי עצרה אדם שניסה לייבש מריחואנה במיקרוגל הנמצא בחנות הממוקמת מול תחנת המשטרה. האיש החליט לייבש את ה"חומר" שלו בכל מקרה שלא יהיה, בעודו מתעלם ממכוניות המשטרה הרבות החונות ממול. התעלם אמרתי? התעלם זה אנדר-סטייטמנט. האיש נכנס לחנות, החליף כמה מלים ידידותיות עם השוטר שנמצא שם, ניגש למיקרוגל, וכאילו אין מחר, הניח בו את פרחי המריחואנה. מיותר לציין כיה אדם הורשע באחזקת סם והוא עומד בפני הארכת מעצרו

תפסיקי עם ההנקה, את לא רואה שהשתייה אסורה?

מג לאי פינג מהונג-קונג לקחה את בנה בן השנה וחצי לספרייה הציבורית, היא בסך הכל רצתה להקריא לילד סיפור. לאחר כמה זמן החליטה פינג שהילד צריך לינוק, וכמו כל אמה שפויה, שלפה שד והחלה במלאכה. בעודה מניקה, ניגש אליה אחד מעובדי הספרייה וביקש ממנה לעזוב את המקום. כתשובה לשאלה "למה" הוא העניק לה מנשר ובו מפורטים חוקי הספרייה, ביניהם החוק האוסר על הכנסת דברי מאכל ומשקאות למקום. האישה המבועתת מיהרה לפנות לעיתונות המקומית ולספר את סיפורה. בתגובה מסרה מחלקת התרבות והפנאי, האחראית על הפעלת הספריות, כי היא מתנצלת.

ומה עם הביטוח?

אלקס ניקטין מלונדון ביטח את אצבעותיו בסכום של 375,000 לירות שטרלינג, לאחר שהעפיל לגביע העולם במשחקי מחשב שיערך השבוע בקוריאה. כאשר נשאל לפשר המעשה, הסביר ניקטין שפציעה באצבעו תעלה לו במקומו בתחרות וכן בפרס הכספי הטמון בצידה. "ההעפלה לתחרות גרמה לי לבטח את שחקני המפתח שלי – האצבעות", הוא מסביר.

מי נתן להן רובים?

אישה הובהלה לבית החולים לאחר שהרובה שברשותה נפל בטעות לאסלת השירותים ושחרר ירייה הישר אל עכוזיה. המקרה המצער קרה כאשר האישה שמעה קולות משונים מחוץ לחצר ביתה ורצה אל השירותים, בהם מאוכסן הרובה. למרבית הצער הרובה השתחרר ונפל, וההמשך ידוע. מכבי האש הגיעו לבית לאחר שקיבלו הודעה על ירייה שנשמעה, ומצאו את האישה מדממת קשות מעכוזה השמאלי. האישה הובהלה לבית החולים בג'קסונוויל ומצבה יציב.

תהיתם למה חזירים לא כשרים?

בני משפחה מדרווין, אוסטרליה, הוחזקו כבני ערובה בביתם על ידי חזיר כועס השייך לבני הבית הסמוך. האם, שניסתה לצאת מהבית ביחד עם ילדיה, הזעיקה את המשטרה על מנת שזו תעזור לה להיפתר מהחזיר האיום. המשטרה מדווחת, כי לאחר אי אלו ניסיונות כושלים, הצליחו בעלי החזיר להחזיר אל המכלאה.

פינת בקהאם השבועית

בעתות אבל, שותקות המוזות, אמר פעם איש חכם. הפינה מצטרפת לקריאתו, מרכינה ראשה ומצטרפת לתפילה החרישית לשלומה של ארסנל, בתקווה כי ההפסדים האחרונים לא יישנו, ובמהרה נוכל כולנו לזקוף ראשנו בגאווה ולהמשיך ולספר אודות אגדת המוקיון ממנצ'סטר.

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דודו בכר
זהירות, מריחואנה
דודו בכר
זהירות, הנקה
צילום מתוך אתר התעשיה הצבאית
זהירות, רובה
צילום מתוך אתר התעשיה הצבאית
זהירות, חזיר
מומלצים