שתף קטע נבחר

תיאטרון הקאמרי החדש ייפתח הערב

אחרי שבועיים של דחיות, הודיעו כוחות מכבי האש כי אפשר לפתוח את המבנה לציבור

בניין תיאטרון הקאמרי החדש במתחם גולדה יחנך הערב, כמעט שבועיים לאחר המתכונן. חניכת האולמות החדשים נדחתה בעקבות קביעה של כוחות מכבי האש ערב פתיחתו, כי אין האולם עומד בתקני הבטיחות הנדרשים. לאחר בדיקות נוספות שנערכו במהלך השבועות האחרונים ותוספות נדרשות של מתזי כיבוי אש, גלאי עשן ואישורים נדרשים, החליטו כוחות מכבי האש לאשר את פתיחת המבנה לקהל.
"כרגע לבניין יש את כל סידורי הבטיחות הנדרשים, הוא עבר בדיקה קפדנית של מכון התקנים, ויש בידינו טופס אכלוס המאפשר את פתיחתו", אומר הבוקר מנכ"ל התיאטרון נעם סמל, ומוסיף כי כל קהל רוכשי הכרטיסים להצגות שבוטלו אותר וכרטיסיו הוחלפו לתאריכים חדשים. הערב תתקיים באולם 2 של תיאטרון הקאמרי החדש "שיינדלה" מאת אמנון לוי ורמי דנון, וזו תהיה הצגת ההרצה הראשונה שתועלה במבנה. ב"שיינדלה", שהועלתה בבכורה בשנת 1995 וזכתה לביקורות משבחות לאורך השנים, מככבים עודד תאומי, אורנה פורת ומרב גרובר. "יש משהו סימבולי בכך שההצגה שפותחת את המבנה היא הצגה ישראלית מקורית", אומר סמל.
מחר תועלה באולם 2 של המבנה החדש ההצגה "הרב קמע" מאת שמואל הספרי ובבימויו. הצגות תיאטרון הקאמרי ימשיכו להתקיים במהלך החודשים הקרובים במקביל באולם הקאמרי הישן בהצטלבות הרחובות פרישמן-דיזנגוף ובאולם החדש. הפתיחה הרשמית של המבנה החדש תתקיים ב-5 בדצמבר בבכורה של ההצגה "אמא קוראז'" בבימויו שלעמרי ניצן ובכיכובה של ג'יטה מונטה וב-16 בנובמבר תועלה בבכורה באולם קאמרי 2 ההצגה "יום במותה של ג'ו" בבימויו של הבמאי ערן ריקליס.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
התחלה חדשה.
צילום: תיאטרון הקאמרי
לאתר ההטבות
מומלצים