שתף קטע נבחר

NBA: הנטס והמאבריקס שומרים על מאזן מושלם

ניו ג'רזי ודאלאס ממשיכות להרשים והן עדיין בלתי מנוצחות. הנטס גברו בביתם 82:106 על מינסוטה טימברוולבס והמאבריקס זכו בניצחון ביתי 100:107 על גולדן סטייט. הפסד נוסף לניקס, הפעם בבית 88:97 למילווקי באקס

בתום שבוע של משחקים בליגת ה-NBA, כבר מתחילות להסתמן מגמות שונות. ניו ג'רזי נטס ממשיכה להרשים ובאמתחתה מאזן מושלם של ארבעה נצחונות. מנגד, ניו יורק ניקס מזכירה יותר ויותר את אותה קבוצה נמושה מהעונה שעברה, זו שמתקשה לנצח.
יכולת הגנתית מצויינת של ניו ג'רזי העניקה לה הלילה (ג') ניצחון ביתי 82:106 על מינסוטה טימברוולבס. הנטס כפו על יריבתם 29 איבודי כדור ונהנו מערב קליעות מצויין של ריצ'ארד ג'פרסון, שקבע שיא קריירה - 22 נקודות. המנהיג של הנטס, הרכז ג'ייסון קיד, הסתפק ב-30 דקות בלבד, בהן תרם 12 נקודות ו-10 אסיסטים. לנטס זו פתיחת העונה הטובה ביותר בתולדותיה.
מנגד, הודה כוכב מינסוטה, קווין גארנט, כי ניו ג'רזי הייתה גדולה על קבוצתו. "אני לא יכול לקחת מהם את מה שמגיע להם. הם היו קבוצה טובה יותר הלילה", אמר גארנט שתרם 23 נקודות ו-13 כדורים חוזרים.
הניקס, כאמור, נראים כמו צל של עצמם, לאחר שהלילה ספגו הפסד רביעי העונה והם עדיין ללא ניצחון. ניו יורק נוצחה בביתה 88:97 על ידי מילווקי באקס, לה היה זה ניצחון ראשון העונה.
הניקס הפגינו חולשה כבר בפתיחה וסיימו את המחצית בפיגור 42:56. המארחים הצליחו לחזור למשחק ברבע השלישי, אולם ריצה של 17:8 מצד הבאקס סגרה עניין. הרכז סאם קאסל הוביל את קלעי מילווקי עם 22 נקודות. מנגד בניקס, ש"נהנים" מפתיחת העונה הגרועה ביותר שלהם ב-15 השנים האחרונות, בלט אלן יוסטון עם 28 נקודות.
גם דאלאס מאבריקס נותרה עדיין בלתי מנוצחת (מאזן של 0:3), לאחר שהלילה היא גברה בביתה 100:107 על גולדן סטייט ווריורס. המאבריקס נאלצו להזיע לפני שרשמו ניצחון 14 ברציפות על הווריורס. במחצית הראשונה זה נראה אמנם כמו עוד טיול של דאלאס, אולם התעוררות של גולדן סטייט ברבע השלישי, ובמיוחד של ג'ייסון ריצ'ארדסון עם 39 נקודות, החזירה את האורחים לתמונת המשחק. שחקני דאלאס, ובראשם הרכז סטיב נאש (30 נקודות) והפורוורד דירק נוביצקי (24 נקודות ו-13 כדורים חוזרים), לא התרשמו מצמצום הפער, נתנו גז, והעניקו לדאלאס ניצחון נוסף.

תוצאות נוספות:
ממפיס גריזליז - סאן אנטוניו ספרס 103:101 (אחרי הארכה); פיניקס סאנס - דטרויט פיסטונס 84:82; טורונטו ראפטורס - שיקגו בולס 105:109.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איי פי
הנטס מול מינסוטה. מאזן מושלם
צילום: איי פי
צילום: איי פי
24 נקודות ו-13 כדורים חוזרים. נוביצקי
צילום: איי פי
מומלצים