שתף קטע נבחר

לאומית: נצחונות לירושלים, חיפה ונצרת עילית

שלוש הקבוצות שניצחו במחזור השמיני בלאומית התייצבו בצמרת הטבלה: ירושלים שניצחה את רמת גן 1:3 עדיין מוליכה. חיפה שניצחה בחולון 1:0 ונצרת עילית שהפתיעה בקרית גת 4:0, עוקבות אחריה

למרות המתח שהחל להתפתח בליגה הלאומית בשבועות האחרונים, המחזור השמיני לא היה מרגש כמו קודמיו. עם זאת, שלוש הקבוצות שזכו בניצחונות ביום שישי הפועל ירושלים, הפועל חיפה והפועל נצרת עילית, זכו לגמול נאות והסתדרו בשלשה בצמרת הליגה. אחי נצרת שגברה על הפועל רעננה ביום שבת, הסתפקה במסע מילוט מוצלח מהתחתית.

הפועל ירושלים - הפועל רמת גן 1:3

מוליכת הטבלה מירושלים, אחרי תקופה לא הכי טובה, זכתה לניצחון שני בחמישה משחקים, לאחר שהשלימה מהפך נאה באיצטדיון 'טדי' מול קבוצת התחתית של הפועל רמת גן. האורחים על ליתרון מפתיע משער של הקפטן, שחר כדורי הבלם, בדקה ה-25, אולם חניכיו של מישל דיין לא התקשו לאזן מיד את התוצאה משער של הקשר שי אהרון בדקה ה-26. שחקני רמת גן הצליחו לשמור על השיוויון עד לסיום המחצית למרות הרחקתו של אופיר חלוואני (דקה 33), אולם ספגו נכנסו לפיגור שלוש דקות מפתיחת המחצית השניה, משער של הבלם רונן פייגנבוים. שער נוסף של אהרון בדקה ה-73 קבע ניצחון לירושלמים, שנותרים במקום הראשון.

צפרירים חולון - הפועל חיפה 1:0

המומנטום של צפרירים חולון, שברחה בשבועיים האחרונים מהתחתית ואף הביסה במהלך השבוע את הפועל ירושלים בגביע הטוטו, נקטע בהפסד הביתי להפועל חיפה 1:0. המארחים המעודדים מיכולתם לאחרונה שיחקו היטב מול חניכיו של אלי גוטמן ושמרו על שער נקי במשך 75 דקות, אולם אז הצליח הקשר האורח, דודי ליברמן, לכבוש. שער זה הספיק לחיפאים כדי לנצח ולפתח מומנטום משלהם עם שבע נקודות בשלושת המחזורים האחרונים, שמציבים אותם במקום השני קרוב מאוד לירושלים.

מכבי קרית גת - הפועל נצרת עילית 4:0

כשמדובר במומנטום, נראה כי אין קבוצה חמה יותר בנמצא מאשר העולה החדשה מנצרת עילית. הקבוצה שהפתיעה בחוץ את בני יהודה מליגת העל במסגרת גביע הטוטו, עשתה זאת גם לקבוצה שהחליפה בקיץ מקומות עם בני יהודה, היורדת מקרית גת. נצרת עילית עלתה ליתרון כבר בדקה השישית, משערו של הבלם הוותיק ניר סוחר. המארחים השאירו לעצמם סיכוי לחזור למשחק כששמרו על הפיגור המינימלי עד להפסקה, אולם דווקא שחקני נצרת עילית עלו למחצית השניה נחושים יותר והשאירו את קרית גת הרחק מאחור, משערים של אורן מוחרר (57), גל אדיר (72) ואלק נילאש (86). בעקבות נצחונם זינקה נצרת עילית מהמקום החמישי לשלישי.

מכבי אחי נצרת - הפועל רעננה 1:3

נמשך מסע ההימלטות של נצרת מן התחתית ולאחר שלושה נצחונות רצופים היא ניצבת במקום השמיני, למרות עונשי הורדת הנקודות שהונחתו עליה מתחילת העונה. ביום שבת גברה נצרת על האחרונה בטבלה, הפועל רעננה, תוך שהיא מציגה משחק התקפי אגרסיבי ושוטף. ראג'יד בראנסי היה הראשון לממש את סגנון המשחק ההתקפי לשער בדקה ה-14. במחצית השניה הוסיפו דודי חודידה ונג'ואן גרייב שערים בדקות ה-60 וה-65 והובילו את קבוצתם ליתרון 0:3. שוער האורחים, יוסי בצלאל, צימק בבעיטת עונשין מ-11 מטרים בדקת הסיום.

מכבי הרצליה - בני סכנין 0:0

קרב הצמרת בין הרצליה לאורחים מסכנין הסתיים בתיקו מאופס ומאכזב שלא הניב אירועים מעניינים במיוחד, לפחות לא בסביבת שני השערים. האורחים בהדרכת מומי זעפרן שיחקו כדי לא לספוג שערים והצליחו במשימתם לאורך כל המשחק מול החוד ההרצליייני המסוכן ברשות דניאל גוטיירס. אי היכולת של המארחים לכבוש עלתה להם בירידה מהקמום השני לרביעי. בלם הרצליה, רמי עאמר, הורחק שתי דקות לסיום המשחק בכרטיס צהוב שני.
במשחק נוסף סיימו מכבי כפר-כנא בית"ר באר שבע בתיקו 0:0.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ארכיון ידיעות אחרונות
רונן פייגנבוים. בלם כובש
ארכיון ידיעות אחרונות
ארכיון ידיעות אחרונות
דודי ליברמן. ניצח את צפרירים
ארכיון ידיעות אחרונות
ארכיון ידיעות אחרונות
ניר סוחר. בלם כובש 2
ארכיון ידיעות אחרונות
מומלצים