שתף קטע נבחר

מכבי ת"א: בנין בספק למשחק מול בני יהודה

קשר הקבוצה מתח שריר במשחק הנבחרת במקדוניה ועדיין לא ידוע אם יהיה כשיר עד יום שני. מכבי ת"א תחל באימונים לקראת המשחק רק ביום שישי, עם חזרת שחקני הנבחרת ממקדוניה

טל בנין, קשר מכבי תל אביב, מתח את שריר רגלו במשחק הנבחרת מול מקדוניה (3:2 לישראל) והוא בספק למשחק הקבוצה ביום שני, מול בני יהודה. "כרגע אני עם כאבים ושמתי קרח על הרגל", אמר בנין ל-ynet לאחר המשחק. "רק ביומיים הקרובים, לאחר שנחזור לארץ, אוכל לדעת אם אהיה כשיר ליום שני. נכון לעכשיו אני בספק".
מכבי תל אביב תערוך את האימון הראשון שלה לקראת המשחק מול בני יהודה רק ביום שישי, כיוון שאז יחזרו כל השחקנים שיצאו עם הנבחרת למקדוניה. בימים האחרונים אימן ניר קלינגר את השחקנים שנשארו בארץ וצירף מספר צעירים מקבוצת הנוער.
הקבוצה הוציאה למכירה כרטיסים לקראת המשחק מול בני יהודה (שני, 18:50, שידור חי בערוץ 10) אך את עיקר העניין מרכזת המכירה לקראת הדרבי הגדול בעוד שבוע וחצי מול הפועל תל אביב. הפועל היא הקבוצה המארחת בדרבי הקרוב ובינתיים מכרה מכבי קרוב ל-700 כרטיסים למנוייה. ביום שישי תיפתח בקריית שלום קופה שתמכור לכלל האוהדים כרטיסים לקראת המשחק.
הכסף שאמור להתקבל מגז'גוז' ודז'ינסקי - כ-18 אלף דולר - לאחר פסק הבוררות שהתקבל בשבוע שעבר נגד השחקן, טרם הגיע למכבי תל אביב. היום אמרו במכבי כי במידה ועד השבוע הבא לא ישולם הסכם על ידי ודז'ינסקי תדרוש הקבוצה, דרך ההתאחדות לכדורגל, את הכסף מעירוני ראשון לציון, קבוצתו הנוכחית של השחקן.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום יוסי רוט
בנין. חוזר עם מזכרת ממקדוניה
צילום יוסי רוט
מומלצים