שתף קטע נבחר

ש"ס הודיעה: נתמוך בשרון

אלי ישי: "אנחנו לא נלך עם עמרם מצנע ועם שותפו יוסף לפיד". הערכה: ההודעה מיועדת להחזיר לש"ס תומכים שעברו לליכוד

יו"ר ש"ס, אלי ישי, כינס הערב (א') מסיבת עיתונאים בה הודיע על תמיכתה של ש"ס באריאל שרון בבחירות הקרובות.
גורמים במערכת הפוליטית העריכו שההודעה באה במטרה לקרב חזרה לש"ס את תומכי המפלגה שעברו בשבועות האחרונים לליכוד. לפיכך השמיע ישי במסיבת העיתונאים את הסיסמה: "ש"ס חזקה תחזק את שרון".
במסיבת העיתונאים הסביר ישי כי ש"ס תתמוך בשרון, כי "אנחנו לא נלך עם עמרם מצנע ועם שותפו יוסף לפיד". לדברי ישי, ההחלטה לתמוך בשרון התקבלה לאחר התייעצות עם הרב עובדיה יוסף. ישי אומר שהתכוון לפרסם את ההחלטה כבר ביום חמישי, עם היבחרו של שרון לראשות הליכוד, אולם נמנע מלעשות כן בעקבות הפיגועים הקשים במומבסה ובית שאן.
במסיבת העיתונאים אמר ישי: "בשעה קשה זו זקוק שרון לש"ס לימינו בכל הקשור במאבק בטרור, בחיזוק ציביונה היהודי של מדינת ישראל, ובמאבק הקשה מכל - המאבק החברתי. מאות אלפי אזרחים מידרדרים מתחת לקו העוני, ולצערי הציבור המזרחי יותר מכל", אמר ישי.
הוא נשאל מה יעשה אם שרון יצרף לממשלתו את שינוי והשיב: "זה ברור ששרון לא יעשה את הדבר הזה. תנועת ש"ס היא התנועה הנאמנה ביותר לשרון ותמכה בו גם ברגעים הקשים, ולא היא שהובילה את העם לבחירות".
ישי התבקש להתייחס גם לתנועתו החדשה של הרב כדורי, "אהבת ישראל", וטען שש"ס נמצאת עמה במגעים לאיחוד מחודש.
ח"כ אברהם פורז (שינוי) מסר בתגובה לדברי ישי: "אלי ישי וש"ס יצטרפו לכל ממשלה שתבטיח את קיומה של רשת 'אל המעיין'. אמינותו של אלי ישי מוטלת בספק, לאחר שש"ס חזרה על ברכיה לממשלת שרון למרות שפוטרה, מחשש שתפסיד את כל הכסף וההטבות".

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גלי תיבון
"ש"ס חזקה תחזק את שרון". ישי
צילום: גלי תיבון
מומלצים