שתף קטע נבחר

שרון: הפלסטינים ומדינות ערב מנסים לסייע לעבודה

בכינוס פוליטי בתל אביב תקף רה"מ בעקיפין את יו"ר העבודה מצנע והודה לפעילים שסייעו לבחירתו לראשות הליכוד. לראשונה, נכח מעל בימת הנואמים, גם בנו - עמרי שרון

ראש הממשלה, אריאל שרון, שב והאשים הערב (יום ב') כי הפלסטינים ומדינות ערב מנסים לסייע למפלגת העבודה במערכת הבחירות.
"לצערי, אנו רואים סימנים של ריצות אל השכנים, קבלת מכתבי המלצה, וגם טרור שהוא חלק מהמערכת לשינוי השלטון בישראל", אמר שרון בכנס פוליטי, שהתקיים בגן אורנים בתל אביב. שרון התייחס לפגישות ח"כ יוסי כץ, מטעמו של יו"ר העבודה מצנע, עם פלסטינים בקהיר. על פי שרון "רק ממשלה שהליכוד יהיה מרכיב מרכזי בה - תוכל לעמוד מול התביעות מישראל ללא מתן תמורה".
שרון כינס בגן אורנים את הפעילים שסייעו לבחירתו לראשות הליכוד. באירוע נכח לראשונה מעל בימת הנואמים, בנו של ראש הממשלה המתמודד לכנסת, עמרי שרון. שרון הבן הודה בקצרה לפעילים על עבודתם הקשה לבחירתו של אביו. וראש הממשלה אמר לבנו: "אם תגיע לכנסת, תראה ששם נהוג להיאבק על כל דקה של דיבור".
יחד עם עמרי שרון ישבו באירוע ליד שולחן המכובדים: השרים סילבן שלום, ציפי לבני, רובי רבלין, מנכ"ל הליכוד אריק ברמי, ויו"ר מטה הבחירות של שרון איתן סולמי. אורחי הכבוד שישבו על הבמה החמיאו זה לזה כשהגיע תורם לדבר, במטרה לחזק זה את זה בבחירות הקרובות לרשימת הליכוד לכנסת.
תקרית קטנה אירעה לאחר שבמהלך הארוע הסתבר כי המערכת המשומנת שסייעה לבחירתו של שרון לראשות התנועה שכחה להזמין לגן אורנים את אחד מעיקרי האנשים שעבדו לבחירתו של שרון, ראש מועצת, עזרא בנימיני, ששימש ראש המטה המוניציפצלי של שרון. שרון בחר לציין את "הפאשלה" מעל לבמה ובכך הביך את אנשי מטהו, שבראשם עומד עומרי בנו, ואמר: "אני רוצה להתנצל בפני עזרא בנימיני על כך שבטעות לא הוזמן ומבקש שתמסרו לעזרא את ברכותי, תודתי והתנצלותי העמוקה. בלחץ הדברים, גם כשהארגון טוב מסתבר שקורים גם דברים כאלה".

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ערוץ 1
שרון. תוקף ומודה לפעילים. ארכיון
צילום: ערוץ 1
מומלצים