שתף קטע נבחר

אלי כהן: "קייסי פגע בכוונה באברבנל"

מאמן הפועל פתח תקוה האשים את מגן מכבי חיפה בפגיעה מכוונת, שגרמה לפינויו של אברבנל לבית החולים בתום המשחק

קפטן הפועל פתח תקוה, אלי אברבנל, שנפצע במהלך המשחק נגד מכבי חיפה, פונה מיד לאחר שריקת הסיום לבית החולים בילינסון בפתח תקוה לעריכת צילום ובדיקת הנזק בקרסולו הנפוח. בפתח תקוה אמרו לאחר המשחק, כי חיפה עלתה למגרש עם החלטה להוציא את אברבנל מהמשחק כבר בפתיחה, והגדיל לעשות מאמן הקבוצה, אלי כהן, שהאשים ישירות את אדורם קייסי : "אפשר היה לראות בבירור שקייסי הלך בכוונה על הרגל של אברבנל במטרה לפגוע בו".
מוטי קקון, חלוץ הקבוצה שנכנס במהלך המחצית השנייה וכבש את השער היחיד לזכות הפועל פ"ת, שוחח לפני המשחק עם כהן והשניים החליטו כי הוא ישולב רק במהלך המשחק. כאמור, סובל קקון מפגיעה במרפקו, שנגרמה לפני שבועיים והעובדה שהוא עדיין לא החלים לחלוטין, גרמה לשיתופו החלקי. כהן: "אם מוטי היה נותן לי את התחושה שהוא בטוח לגמרי, הוא היה משחק 90 דקות. לקחתי את ההחלטה לא לפתוח איתו, לאחר ששוחחנו ואני לא מצטער על כך. אני צריך אותו לשאר העונה".
גיא שמיר יערוך מחר אימון ראשון מאז תחילת העונה, לאחר שהחלים לחלוטין משבר באחת מחוליות גבו. ביום חמישי עבר שמיר את הצילום הקובע במקום הפציעה ואבחנת הרופאים כי השבר החלים לחלוטין, מאפשרת את חזרתו לפעילות מלאה. שמיר: "אני מתחיל להתאמן לאט לאט. אני מקווה שלא יהיו לי כאבים ואני אוכל לחזור לכושר במהירות".

לפנייה לכתב/ת
ארכיון ידיעות אחרונות
הפצוע הפתח תקוואי. אברבנל
ארכיון ידיעות אחרונות
ארכיון ידיעות אחרונות
האשמות. קייסי
ארכיון ידיעות אחרונות
מומלצים