שתף קטע נבחר

מפכ"ל המשטרה: עבריינים מנסים לחדור לשלטון

בביקור בבי"ס תיכון באופקים אמר רב ניצב אהרונישקי, כי מזה שנתיים עוסקת המשטרה במיגור התופעה. הוא הביע התנגדות להתמודדותה של מפלגת עלה ירוק בבחירות לכנסת

"כנופיות של עבריינים מנסות לחדור למוסדות השלטון ולהשפיע כפשע מאורגן", כך אמר היום (ד') מפכ"ל המשטרה, רב ניצב שלמה אהרונישקי, בהרצאה שנשא בפני תלמידי תיכון מקיף אופקים בביקורו בעיר. עוד אמר המפכ"ל, כי הנושא מטופל במשטרה מזה שנתיים.
המפכ"ל הדגיש עוד, כי העביר הנחיה ליחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה), לפעול ביתר שאת בחקירת החשדות לקניית קולות בבחירות המקדימות של הליכוד והעבודה. צוות גדול מטפל בחקירה, כדי להעמיד לדין מהר ככל האפשר את האשמים. המשטרה מייחסת חשיבות רבה לחקירה, ואנו מקווים שהיא תגרום לאנשים לחשוב פעמיים לפני שהם פועלים בדרכים לא כשרות. לדבריו, המשטרה חוקרת כל פיסת מידע והחקירה מתקדמת.

"עלה ירוק" מהווה איום על הציבור

המפכ"ל אמר עוד, כי הוא מתנגד להשתתפותה של מפלגת עלה ירוק בחירות לכנסת. "המסר של מפלגה שחרתה על דגלה התרת שימוש בסמים כדי להכנס לכנסת פסול מבחינתי, מאחר שעלי מוטלת האחריות הציבורית להלחם בתופעה, והדבר מהווה איום על הציבור".

אין תקציב

"משטרת ישראל קטנה על הצרכים ועל המדינה", אמר המפכ"ל, "לצערי אינני קובע את סדר העדיפות הלאומי. תקציב המשטרה מהווה 1.8% מתקציב המדינה, ולמרות התוספת שקיבלה המשטרה, עדיין ישנו פער בין התקציב לצרכים". הוא המחיש לתלמידים את דבריו במספרים, כשציין כי משטרת ישראל מונה רק 20,000 שוטרים, שמה שמאחד אותם, הוא הרצון לשפר את איכות החיים ושמירה על בטחון המדינה, "ולא רמת שכר או הטבות - שאין במשטרה", לדבריו. לדבריו המשטרה נעזרת ב- 70,000 מתנדבים המסייעים לה.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום חגי אופן
רב ניצב אהרונישקי. "המשטרה קטנה על המדינה"
צילום חגי אופן
מומלצים