שתף קטע נבחר

אסם רכשה את דוגלי וקטלי תמורת 5.5 מיליון שקל

פעילות המזון לחיות מחמד של תמי תשתלב עם פעילות המזון לחיות מחמד של אסם, תחת תאגיד חדש, שייקרא נסטלה-פורינה-ישראל, יהיה בבעלות ושליטה מלאה של אסם

אסם חתמה היום (ד') על הסכם לרכישת פעילות המזון לחיות מחמד של תמ"י תמורת 5.6 מיליון שקל. מותגי החברה, דוגלי וקטלי, יירכשו באופן ישיר על ידי נסטלה, תמורת סכום נוסף של 5.5 מיליון שקל. בשלב ראשון תמשיך תמ"י לייצר את המוצרים עבור אסם בקבלנות-משנה, במשך שנה לפחות. עם זאת, ההסכם עדיין זקוק לאישור הממונה על ההגבלים העיסקיים.
פעילות המזון לחיות מחמד של תמי תשתלב עם פעילות המזון לחיות מחמד של אסם, תחת תאגיד חדש שיוקם לצורך זה. התאגיד, שייקרא נסטלה-פורינה-ישראל, יהיה בבעלות ושליטה מלאה של אסם ובראשו יעמוד גד פרופר כמנכ"ל.
אסם נכנסה לתחום המזון לחיות מחמד בשנת 1998, באמצעות הפצת מוצרי נסטלה בישראל תחת המותג פריסקיז. נסטלה השלימה לפני כשנה את רכישת רולסטון-פורינה האמריקנית, אחת מיצרניות המזון לחתולים וכלבים הגדולות בעולם, תמורת כ-10 מיליארד דולר.
תחום המזון לחיות מחמד נהנה מצמיחה מהירה יותר ומרווחיות גבוהה יותר מפעילות המזון הרגילה של נסטלה. בישראל נמצא תחום זה בצמיחה מתמדת ונאמד בכ-180 מיליון שקל. נתח השוק של תמ"י עומד על כ-20%, עם מחזור מכירות של למעלה מ-20 מיליון שקל.








לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים