שתף קטע נבחר

קלארק על קארטר: "לא יודע לקחת יוזמה"

הפורוורד של סקרמנטו, ששיחק בשנה שעברה בטורונטו עם וינס קארטר, מותח ביקורת על הכוכב הגדול של הראפטורס: "קארטר מחפש הכרה, אך אינו מוכן לעבוד קשה בשביל להשיג אותה"

אחת ההעברות המשמעותיות שנערכו בקיץ האחרון ב-NBA היתה החתמתו של הפורוורד קיאון קלארק בסקרמנטו קינגס. קלארק, שהיה שחקן חופשי בתום העונה שעברה, שיחק בעונות האחרונות בטורונטו ראפטורס ומסתבר שהוא נושא עימו זכרונות לא כל כך נעימים מהקבוצה הקנדית, ובעיקר מכוכבה וינס קארטר.
"קארטר מחפש הכרה, אך אינו מוכן לעבוד קשה בשביל להשיג אותה", אמר קלארק על 'אייר קנדה', בראיון לעיתון מקומי בסקרמנטו. "אני זוכר שמישהו שאל אותו פעם מי השחקן הגדול ביותר בעולם והוא ענה: 'אני יכול להיות כזה'. זה כל מה שצריך לדעת עליו: 'אני יכול להיות'. הוא אהב לדבר על זה, אבל בשביל להיות כזה, צריך לקחת יוזמה".
בעיות כלכליות מחוץ למגרש ובעיות אישיות על המגרש הביאו את הראפטורס לוותר על קלארק, שכאמור מצא בית חם בבירת קליפורניה. בשנה שעברה נפצע קארטר לקראת סיום העונה, והראפטורס רצו ל-2:12 בלעדיו. כשנשאל האם יכולה טורונטו להצליח בלי הכוכב הגדול שלהם, השיב קלארק: "תענו אתם על השאלה הזו. תראו מה קרה בעונה שעברה, כשהוא שיחק, ולאחר מכן כשנעדר. זה מסביר את הכל".
קארטר עדיין לא חזר לשחק מאז נפצע ב-8 בדצמבר והחמיץ כבר 24 משחקים. ללא קארטר, הראפטורס מדשדשים עם מאזן מביך של 25:8.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום איי פי
קלארק (לבן) במדי טורונטו. לא מתגעגע לקארטר
צילום איי פי
מומלצים