שתף קטע נבחר

מכבי ת"א: האוהדים זועמים על יוזמת הבלשים של לוני

"כנראה שהרציקוביץ' לא רוצה שנגיע למשחקים", אמר אחד מראשי חוג האוהדים, בעקבות הכוונה לשתול בלשי משטרה ביציעים על מנת שיעצרו את מי שמקלל את הבעלים או המאמן. עו"ד עידן כסיף, בנו של חבר הנהלת הקבוצה לשעבר: "אייצג תמורת סכום סימלי כל אוהד שיתפס ע"י המשטרה בגין קללות"

"כנראה שלוני הרציקוביץ' לא רוצה יותר שיגיעו אוהדים למשחקים של מכבי תל אביב. אחרת אי אפשר להסביר את העובדה שהוא מונע מאיתנו להתבטא ולשים שלטים ביציעים ועכשיו הוא גם שותל בלשים בקהל שיעצרו אנשים שמקללים אותו או את קלינגר".
דברים אלו אמר היום (ג') אחד מראשי חוג אוהדי מכבי תל אביב, בעקבות הפגישה של אנשי הקבוצה עם משטרת ישראל בה נקבע כי ביום שני, במשחק מול בית"ר ירושלים בבלומפילד, תפעיל המשטרה בלשים באצטדיון כדי להרחיק אוהדים שמקללים את המאמן ואת הבעלים.
יש לציין כי על פי חוק הספורט החדש לא רשאית המשטרה לעצור אוהד שרק מקלל, אלא אם כן איים בדברים המתפרשים כמהווים סכנה לקהל או לקבוצות עצמן. במשחק ביום שני יוצבו בלשים מוסווים ובלשים במדים, על מנת למנוע את הקללות ולעצור אוהדים במידת הצורך. יוזמה זו באה בעקבות התופעה שנפוצה במשחקי הבית האחרונים של מכבי, בהם התגודדו קבוצות אוהדים מאחורי ספסל הקבוצה וקיללו ללא הרף את המאמן, ניר קלינגר.
הקבוצה עצמה ערכה הבוקר אימון בנוכחות חסרה, כאשר בנוסף לשחקני הנבחרות הבוגרת והאולימפית נעדרו שלושת הפצועים - גדי ברומר, טל בנין ולירן שטראובר. שני האחרונים צפויים לחזור ביום חמישי לאימונים. ברונו רייס, הקשר הברזילאי שסובל מפגיעה בקרסול, קיבל טיפולים רפואיים ולא התאמן גם הוא.
עו"ד עידן כסיף, בנו של מני כסיף חבר הנהלת מכבי תל אביב בעברו, אמר היום ל-ynet, כי הוא מוכן לייצג תמורת סכום סימלי כל אוהד של הקבוצה, שיתפס על ידי המשטרה בגלל קללות. "החוק לא חוקק על מנת להרחיק אוהדים שמקללים. הפרשנות של מכבי ושל המשטרה אינה נכונה, ולכן אני מוכן לעזור לכל אוהד שיזדקק לכך", אמר כסיף.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום יופי ערן כהן
הרציקוביץ'. שוב עורר את כעס האוהדים
צילום יופי ערן כהן
מומלצים