שתף קטע נבחר

אריה שומר רץ לראשות עיריית באר שבע

"זה אתגר, באר שבע היא העתיד של המדינה", אומר שומר, מי שהיה מנכ"ל בית הנשיא בתקופתו של עזר וייצמן. הדברים מתפרסמים לראשונה במקומון "כל הנגב" מרשת ידיעות תקשורת

אריה שומר, לשעבר מנכ"ל בית הנשיא, מתכוון לרוץ לראשות עיריית באר שבע: כך מפרסם בסוף השבוע בלעדית המקומון "כל הנגב" מרשת "ידיעות תקשורת".
שומר אומר לכתב העיתון, יעקב לוי, כי בכוונתו להתמודד על ראשות עיריית באר שבע מול ראש העיר המכהן, יעקב טרנר, בבחירות המוניציפאליות הקרובות. החלטתו באה, לדבריו, בעקבות לחצים שהופעלו עליו מצד קבוצת תומכים תושבי העיר ובראשם עו"ד בלפור קוויתי, מנכ"ל העירייה וחבר מועצת העיר בעבר.
שומר מבהיר: "זה יותר מאתגר. באר שבע היא העתיד של המדינה. מי שלא מבין את זה, יש לו בעיה. באר-שבע חייבת להפוך למרכז. אנשים כמו פרופסור אבישי ברוורמן, שמוליק ריפמן, גבי ללוש, פיני בדש, מוטי אביסרור, יאיר חזן וראשי רשויות ומועצות אחרים – כולם מהווים חבורה שיכולה לעשות מהפיכה במדינה, מהפיכה חיובית".
בשלב זה, שמונה חודשים לפני מועד הבחירות, מתכוון שומר להתמודד ברשימה עצמאית, שתכלול כוחות מקומיים, אשר תזכה לתמיכתם של ראשי רשויות ומועצות מקומיות בדרום. בכוונתו גם לגבש תכנית משותפת, שתגרום ל"מהפיכה החיובית" באזור, כדבריו, כשבאר שבע במרכז.

האם כללת את ראש העירייה הנוכחי יעקב טרנר בתוכניות הללו?

"אם היה אפשר, הייתי שמח מאוד לעשות זאת, אבל זה לא מציאותי. אני אצטרך להתמודד מול מי שכבר שירת ועשה, ואני עדיין צריך להוכיח את עצמי בעשייה".

נראה שהעימות ביניכם יהיה בלתי נמנע.

"עבורי, זה יהיה אתגר גדול. להתמודד מול מי שהיה מפקדי בחיל האוויר, תת-אלוף יעקב טרנר, לו אני רוחש כבוד ואהדה גדולים מאוד".

כדי להתמודד על ראשות העירייה, צריך שתהיה רשומה בה דירה בבעלותך, או לפחות שתתגורר בה תקופה מסוימת.

"יש לי כאן דירה, שרכשתי לפני 10 שנים ליד מרכז גילת בשכונה ד', למרות שלא השקענו בה ולא גרנו שם. אני לא מוכן למכור אותה. אולי בעתיד נגור בדירה גדולה יותר".
לשומר יש גם הצעה לנשיא הוועד האולימפי הבינלאומי, אלכס גלעדי – שאולימפיאדת 2012 תתקיים בבאר-שבע, עם כל ההשלכות על ההתפתחות הכלכלית של העיר והאזור. "חשוב לבוא לתפקיד עם מסר גדול, ואם יהיה שיתוף פעולה נוכל לרוץ קדימה".

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ארכיון ידיעות אחרונות
שומר. מתמודד
ארכיון ידיעות אחרונות
דייגו מיטלברג
טרנר. מאוים?
דייגו מיטלברג
מומלצים