שתף קטע נבחר

מכבי חיפה: רוסו בספק להערב. ראשל"צ: סבג ייעדר

קשר מכבי חיפה ערך אימון מלא אולם בקבוצה חוששים שאם ישחק הערב מול עירוני ראשל"צ, ייגרם נזק לברכו הפצועה. זנדברג: "מעכשיו אין משחקים קלים". משה סבג סובל ממתיחה בשריר. פיטוסי: "כל נקודה שניקח תהיה בונוס"

מחזור הפתיחה של הסיבוב השלישי אמור לספק לקבוצות הצמרת משחקי בית קלים, והמפגש בין האלופה ומוליכת הטבלה, מכבי חיפה לסוגרת הטבלה, עירוני ראשון לציון, לא אמור להיות יוצא דופן. עם זאת, אחרי התיקו המפתיע 2:2 שכפתה הפועל כפר סבא על מכבי תל אביב בבלומפילד והניצחון של הפועל פתח תקווה בבאר שבע 2:1, מסתבר שנדרשת התייחסות רצינית של קבוצות העילית, גם מול המקבילות שלהן בתחתית.
הירוקים, כך נראה, הפנימו את הגישה הזאת לקראת המשחק בקרית אליעזר הערב מול ראשון לציון (20:00, שידור ישיר בערוץ חמש פלוס), כך לפחות עולה מדבריו של הקשר מיכאל זנדברג לקראת ההתמודדות: "ברור שלא יהיה משחק קל. מעכשיו כל משחק יהיה קשה, בין אם מדובר ביריבות מהצמרת ובין אם אלו הן קבוצות תחתית שנלחמות על חייהן. ראשון לציון לא הפסידה בשני משחקיה האחרונים ורק לנו יש מה להפסיד במשחק הזה. על ראשון אין לחץ כי על הנייר מצפים שהם יפסידו וכל תוצאה מלבד הפסד תהיה מבחינתם טובה".

מכבי חיפה: רוסו בספק להרכב

מכבי חיפה נערכת למשחק מול ראשון עם חששות מסוימים בנוגע לסגל השחקנים, למרות שבאימון המסכם של הקבוצה בשבת השתתפו כל השחקנים, כולל אלו הפצועים. וואליד באדיר וזנדברג, שסבלו ממתיחות, ערכו אימון מלא כמו גם הבלם הניגרי אריק אג'יופור שהחלים מהפציעה בקרסולו. גם ג'ובאני רוסו השתתף באימון, למרות החתך מתחת לברכו, אולם הוא בספק להרכב מול ראשון לציון.
החתך, שנגרם לרוסו במהלך הניצחון על הפועל באר שבע בשבוע שעבר, טופל, אולם התפרים עדיין לא הוסרו. בחיפה חוששים כי הצבתו בהרכב עלולה לגרום לפציעה חוזרת באיזור הפגוע. יצחק שום עדיין מתלבט לגבי רוסו, אולם ברור כבר עתה כי אג'יופור לא יפתח בהרכב. אריק בנאדו שחוזר מהשעייה בגין צבירת כרטיסים צהובים יפתח במקומו.

ראשון לציון: משה סבג ייעדר

גם במחנה הראשוני יש צרות של כוח אדם וכשמדובר בקבוצה מדולדלת מסוגה של ראשון לציון, כל שחקן פצוע הוא בגדר אבידה. הדברים אמורים בעיקר לגבי השחקן המוביל של הקבוצה בתקופה האחרונה, החלוץ-כלבויניק משה סבג, שצפוי להיעדר מהמשחק מול חיפה בגלל מתיחה בשריר. סבג, חלוץ לעת צרה והיחיד שיכול לתפקד בעמדה זאת בקבוצה, לא לקח חלק באימון המסכם של הקבוצה ורוב הסיכויים שיצפה בחבריו מן הספסל, בנסיונותיהם להכניע את דודו אוואט.
"משה סבג יחסר לנו מול חיפה, במיוחד כשהשמיכה קצרה והסגל דליל", אמר קפטן הקבוצה, הקשר אבי פיטוסי. "החיסרון עוד יותר מורגש, כשמדובר בשחקן הרכב משמעותי, אבל נקווה שנוכל להתגבר על זה".
פיטוסי, שינסה לתרום לחלק ההתקפי החסר, התייחס גם לסיכויים הקלושים לחזור מקרית אליעזר עם נקודות. "אנחנו מגיעים למשחק שבו יחסי הכוחות ברורים, אבל אנחנו מקווים שניראה כמו שנראינו במשחק מול הפועל תל אביב", אמר הקשר. "כל נקודה שניקח תהיה בונוס. אנחנו רוצים לזכות בנקודות, קודם כל בשביל הנפש שלנו. אחרי זה נראה לאן זה יוביל. קל להגיד עכשיו איזה דברים צריכים לקרות כדי שנצליח מול חיפה, אבל בעצם צריך להיות צירוף של כמה דברים כדי שנוציא תוצאה טובה".

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יוסי רוט
רוסו. מחוץ להרכב?
צילום: יוסי רוט
צילום: יוסי רוט
זנדברג. "רק לנו יש מה להפסיד"
צילום: יוסי רוט
צילום: צפריר אביוב
סבג. יחסר בהתקפת ראשל"צ
צילום: צפריר אביוב
מומלצים