שתף קטע נבחר

מכללות: הפסד לקליפורניה; רק 2 נק' לתמיר

עמית תמיר, שהציג את אחד ממשחקיו הגרועים בקליפורניה, דייק בזריקה אחת מ-12 נסיונות וקבוצתו נוצחה בחוץ 60:72 לסטנפורד. איציק אוחנון קלע 4 נקודות בניצחון סנט לואיס 58:48 על מזרח קרולינה

הפורוורד/סנטר הישראלי, עמית תמיר, הציג לפנות בוקר (א') את אחד ממשחקיו החלשים העונה בהפסד החוץ של קליפורניה-ברקלי 60:72 לסטנפורד. תמיר אמנם שיחק 34 דקות, אך קלע 2 נקודות בלבד באחוז קטסטרופלי מהשדה - רק קליעה אחת מוצלחת מ-12 נסיונות. הישראלי הוסיף שישה כדורים חוזרים והחמיץ הזדמנות, ביחד עם חבריו לקבוצה, לעלות למקום השני ב-PAC 10, על חשבונה של סטנפורד.
גם יתר שחקניה של קליפורניה גילו הלילה חולשה: הקלע הבולט של הקבוצה, ג'ו שיפ, סיים את המשחק עם 14 נקודות בלבד. הגארד בריאן וות'רס אמנם קלע 15 נקודות, אך ב-5 מ-17 מהשדה.
סטנפורד הובילה בתום המחצית הראשונה בפער של 11 נקודות - 26:37, וקליפורניה לא הצליחה להדביק את הפער אחרי ההפסקה. שני הגארדים של סטנפורד, ג'וש צ'ילדרס (15 נקודות) ומאט לוטיץ' (14), היו היחידים בקבוצה עם מספרים כפולים.

4 נקודות לאוחנון בניצחון סנט לואיס

קבוצתו של איציק לואיס, סנט לואיס, גברה בחוץ 58:48 על מזרח קרולינה, במסגרת ליגת ה-C-USA. הפורוורד הישראלי לא הטביע את חותמו על המשחק, לאחר שקלע ארבע נקודות בלבד ב-13 דקות. מארק פרי הוביל את קלעי סנט לואיס עם 15 נקודות.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים