שתף קטע נבחר

ברגר-קינג: פיטורים במטה ואי תשלום משכורות

בשלב זה נשקלים פיטורי חמישה בכירים. הנאמן ביקש מביהמ"ש להסמיכו לבצע פיטורים

כ-10% מעובדי המטה של הנהלת רשת ברגר-קינג צפויים לקבל הודעות פיטורים. כך נודע ל"ידיעות אחרונות". רשת ברגר-קינג מעסיקה 1,500 עובדים, מתוכם כ-30 עובדי מטה. בשלב זה נשקלים פיטוריהם של כ-5 עובדים בכירים במטה ההנהלה כדי לצמצם בעלויות.
אתמול ביקש נאמן הרשת, עו"ד דורון טישמן, את אישור ביהמ"ש להסמיכו לבצע פיטורים ברשת. בשלב זה לא צפויים פיטוריהם של 1,450 עובדי סניפי הרשת, למעט פיטורים נקודתיים במספר סניפים. הכנ"ר הודיע לביהמ"ש כי הוא לא מתנגד לבקשת הנאמן.
באי כוח עובדי ברגר-קינג, עוה"ד רמי אטיאס וטל קרת, מסרו כי בקשת הנאמן לפטר את עובדי הרשת לא תואמה איתם והם יגישו את תגובם לביהמ"ש.
בתוך כך נודע כי קבוצה נוספת נכנסה למרוץ המציעים לרכישת הרשת. מדובר בחברה זרה מקנדה העוסקת בתחום המזון הקמעונאי. במקביל, מבצעת חברת קורנרסטון האמריקנית, המפעילה את הסניפים של ברגר-קינג בהונגריה, בדיקת נאותות, באמצעות עו"ד שאול קוטל ורו"ח יוסי סהר. זאת, כדי להחליט אם להגיש הצעה פורמלית לרכישת הרשת. אתמול פנה עו"ד שחר הרדי, בא כוח חברת קורנרסטון, לממונה על ההגבלים העסקיים. קורנר סטון מבקשת מהממונה לחזור בו מההיתר שנתן למקדונלד'ס ובורגר-ראנץ' לרכוש יחדיו את פעילות ברגר-קינג. לטענת קורנרסטון, ההיתר של הממונה יפגע ביתר המתחרים. ברי סקופ, מייסד רשת בורגר-ראנץ', הוא נציגה של החברה האמריקנית בארץ. קורנרסטון היא חברה המחזיקה ומתפעלת חברות מזון ומשקאות ברחבי העולם, ומשתפת פעולה עם חברות בינ"ל ידועות, כמו רשת המסעדות של הכדורסלן מייקל ג'ורדן ורשת מלונות היאט.
בתוך כך נודע ל"ידיעות אחרונות" כי רשת ברגר-קינג שילמה רק לחלק מעובדיה את משכורות חודש פברואר.עובדי הסניפים קיבלו את משכורותיהם, אך עובדי המטה לא. נודע כי התמורה עבור 5 הימים הראשונים של פברואר לא שולמה לעובדים בטענה כי המפרק של הרשת מונה רק לאחר מכן וכי תשלומים אלה הם בגדר חובות אבודים.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ברגר-קינג. גם בקנדה מביעים עניין
מומלצים