שתף קטע נבחר

הפועל ב"ש: בלסינג קאקו דחה חזרתו מניגריה

הקשר הניגרי של הפועל באר שבע, השוהה במולדתו, ביקש לדחות הגעתו ליום שישי. בקבוצה חוששים כי לא יחזור כלל. לופא קדוש: "קאקו אולי מחמיץ הרבה אימונים, אבל הוא לא מחמיץ מול השער"

בהפועל באר שבע חוששים מעזיבת כוכבה הניגרי של הקבוצה, בלסינג קאקו. הקשר המצטיין השוהה בחופשה קצרה במולדתו היה צריך לנחות בישראל ביום שלישי, אולם היום (ב') התקשר למאמן לופא קדוש וביקש ממנו לדחות הגעתו בשלושה ימים ולחזור ארצה ביום שישי.
גורמים מהנהלת הבפועל באר שבע מעלים אפשרות כי בקשתו של קאקו נובעת מחששותיו על רקע המתיחות הבטחונית באיזור. בהתחשב בנטייה של קאקו להחמיץ אימונים ואיחוריו החוזרים ונשנים מאז הגיע לקבוצה, סבורים בהנהלה כי בהחלט ייתכן כי השחקן לא יחזור כלל לישראל. עם זאת, המאמן קדוש מסרב להתרגש. ""קאקו אולי מחמיץ הרבה אימונים אבל הוא לא מחמיץ מול השער" אמר קדוש, "הוא לא ביקש לדחות את ההגעה בגלל המלחמה, אבל אני לא יודע את הסיבה המדויקת".
שחקני הפועל באר שבע ממתינים עדיין למשכורות חודש פברואר, אותן היו אמורים לקבל כבר לפני ארבעה ימים. הקבוצה קיימה הבוקר אימון בו קיוו השחקנים לקבל את משכורותיהם אולם נראה כי הדבר ידחה בעוד מספר ימים. מנכ"ל הקבוצה יוסי אורה מבטיח: "המשכורות יגיעו מחר".

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלי אלגרט
קדוש (מימין) וקאקו. יפגשו שוב?
צילום: אלי אלגרט
מומלצים