שתף קטע נבחר

אוהדי מכבי ת"א: לעצור הדפסת הכרטיסים לדרבי

בעסקה בין הפועל ת"א לרשת 'שופרסל' הוחלט כי מכירת כרטיסים לדרבי תותנה ברכישת סל מוצרים ברשת השיווק. בתגובה החליטו אוהדי מכבי ת"א לפנות לממונה על ההגבלים העסקיים כדי שזה יביא לביטול העסקה. תאומים: "נקצה 600 כרטיסים לאוהדי מכבי"

אוהדי מכבי תל אביב פנו אמש (ג') לממונה על ההגבלים העסקיים, דרור שטרום, בניסיון למנוע מכירת כרטיסים למשחק הדרבי דרך רשתות השיווק ולא דרך הקופות.
כזכור, החליטה הנהלת הפועל תל אביב למכור את הכרטיסים לדרבי, למעט שערים 1, 2 ו-13, דרך רשת 'שופרסל' (הכוללת גם את 'היפרנטו' ו'קוסמוס'), כאשר על כל כרטיס שאוהד מעוניין לקנות הוא חייב לרכוש סל מוצרים בסך 35-50 שקלים.
בעקבות הסיכום עם רשת 'שופרסל' צפויה הפועל תל אביב להכניס לקופתה כ-400 אלף שקלים נוספים, זאת מאחר ולכל כרטיס שיימכר ב'שופרסל' בעלות של 60 שקלים, תקבל הפועל תל אביב 95 שקלים.
במכתב שמופנה לממונה על ההגבלים העסקיים, דרור שטרום, כותבים אוהדי מכבי תל אביב באמצעות עו"ד צבי גוצהייט כי: "המחירים שנגבים ברשתות השיווק לא מסובסדים וזהים למחירים הרגילים שהיו נגבים בקופת האיצטדיון. נודה לך באם תואיל לפנות להנהלת הפועל תל אביב על מנת שיקצו כרטיסים באופן חופשי כנהוג וכמקובל ולא יפיצו את הכרטיסים בצורה נפסדת זו, כדי לאפשר לאוהדי מכבי תל אביב לרכוש כרטיסים בשערים בהם הם נוהגים לשבת, מבלי שהדבר יותנה ברכישת סל מוצרים או בכל רכישה אחרת. נא ראה פנייתנו כדחופה מכיוון שביום יומיים הקרובים תחל הדפסת הכרטיסים".
שלומי אברמוב ואורי משיח, מראשי חוג האוהדים של מכבי, אמרו ל-ynet: "לא יתכן שימכרו כרטיסים אך ורק דרך רשתות השיווק. מה יעשו אנשים שצריכים שלושה כרטיסים, הם צריכים לקנות סל בשווי 150 שקל כדי לרכוש את הכרטיסים ב-180 שקל. המצב הכלכלי מספיק קשה מבלי להעמיס נטל נוסף על האוהדים. אנחנו עושים זאת בשם כל האוהדים בארץ, ולמניעת הישנות המקרה בעתיד. כולנו תקווה שהממונה על ההגבלים ימנע מהפועל תל אביב לעשות זאת".
משה תאומים, יו"ר הפועל תל אביב: "לאחר שיחה שקיימתי עם תמי פרידמן מהנהלת מכבי תל אביב, הסכמנו להקצות 600 כרטיסים שימכרו דרך הקבוצה לשערים 10 ו-11 עבור אוהדי מכבי".

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אוהדי מכבי ת"א. נטל כלכלי נוסף
צילום: ראובן שוורץ
צילום: דלית שחם
תאומים. ההכנסה גדלה
צילום: דלית שחם
דרור שטרום. לטיפולו
מומלצים