שתף קטע נבחר

מכבי נתניה: מאוכזבים מהקהל, מרוצים מהלחימה

ראשי מכבי נתניה לא מבינים מדוע רק 1,000 אוהדים הטריחו עצמם ביום שישי ל'קופסא', כדי לחזות בניצחון הנאה על כפ"ס. ההנהלה קיימה מגיעם עם לנדאו להארכת חוזהו

למרות הניצחון המשכנע אתמול (ו') על הפועל כפר סבא (1:4), הביעו במכבי נתניה אכזבה מקהל האוהדים של הקבוצה, שרק כאלף מהם הטריחו את עצמם לאיצטדיון ה'קופסא'.
בנתניה ציפו לכמות גדולה הרבה יותר של אוהדים, מאחר והמשחק נערך ביום שישי. בכיר בקבוצה התייחס לכך: "כל מה שאנחנו עושים השנה זה לנסות ולהביא אוהדים למגרש, אבל שום דבר לא עוזר. אני לא יכול להבין מדוע האוהדים לא מגיעים למרות שהקבוצה משחקת כדורגל אטרקטיבי ומשיגה תוצאות טובות".
מבחינה מקצועית היו מרוצים בקבוצה מהניצחון הגדול ומהעובדה שהקבוצה הצליחה להשיגו ללא הקישור היצירתי בראשות ראבון עטר, שכבר פרש מהמשחק, וגיא צרפתי הפצוע.
מאמן הקבוצה, גילי לנדאו, אמר בסיום: "אני מרוצה מאוד מהיכולת, מהרצון מההקרבה של השחקנים. לעיתים היה נדמה כאילו אנחנו מתמודדים על הירידה מליגת העל". בסוף השבוע ערכה ההנהלה פגישות עם המאמן גילי לנדאו וגם בהמשך השבוע ימשיכו המגעים בין הצדדים, כאשר כרגע נראה שלנדאו יאריך את חוזהו במועדון בעונה אחת.
נתניה נמצאת כעת במרחק נגיעה מהמקום הרביעי ובמידה ותעפיל אליו בסיום העונה, צפויים השחקנים לקבל בונוס מההתאחדות לכדורגל של כחצי מיליון דולר שיחולק להם כהשלמה למשכורותיהם שקוצצו בכ-15% לפני כשבועיים.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום יוסי רוט
מרחק נגיעה מהמקום הרביעי. לנדאו
צילום יוסי רוט
מומלצים