שתף קטע נבחר

ארה"ב: מפת הדרכים תחזק מעמדנו בעולם המוסלמי

סגנו של שר ההגנה, פול וולפוביץ', אמר בהופיעו בוועדת הביטחון של הסנאט שקידום תהליך השלום הישראלי-פלסטיני יסייע לארה"ב לשפר את מעמדה בעקבות מלחמתה בעיראק

ראשי הממשל האמריקני מביעים בימים האחרונים נחישות ליישם את "מפת הדרכים" ולהגיע להסדר מדיני בין ישראל לפלסטינים. סגנו של שר ההגנה האמריקני, פול וולפוביץ' אמר אמש (יום ה') שקריסת משטרו של סדאם חוסיין תסייע לשפר את האווירה הדרושה לקידום משא ומתן בין ישראל לפלסטינים.
וולפוביץ ציין שהתקדמות במפת הדרכים "תסייע לארה"ב באופן משמעותי לקדם את מעמדה בעולם הערבי, בעולם המוסלמי ותסייע למלחמה בטרור". הוא הוסיף: "זה חשוב בעיקר בהתייחס לדרך שבה ערבים תופסים אותנו. יש צדדים שליליים במה שקרה, למרות שאני סבור שאנשים יבינו שמדובר כאן בשחרור של עם ערבי".
וולפוביץ', שדיבר בוועדת הביטחון של הסנאט, אמר: "אני מגלה אופטימיות זהירה שסילוקו של סדאם חוסיין, שהפריע לשלום, מימן טרור והעניק פרסים למתאבדים יביא לשיפור האווירה לצורך מו"מ בין ישראל לפלסטינים".
נשיא ארה"ב, ג'ורג' בוש, אמר השבוע בפסגה בצפון אירלנד שהוא נחוש בדעתו לקדם את מפת הדרכים. בוש ניסה להרגיע את האירופים הספקנים בנוגע לכוונותיו ואמר שהוא מתכוון לדברים שהוא אומר, כפי שמבין היום גם סדאם חוסיין.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איי פי
פול וולפוביץ' מדבר על מפת הדרכים
צילום: איי פי
מומלצים