שתף קטע נבחר

NBA: ניו ג'רזי ניצחה בדטרויט ועלתה ליתרון 1:0

גמר המזרח: הנטס נטלו את יתרון הביתיות כשניצחו 76:74 בחוץ את דטרויט מסל ניצחון דרמטי של ג'ייסון קיד, 1.4 שניות לסיום. קיד: "המאמן קרא בשם שלי, והשחקנים האמינו בי"

ניו ג'רזי נטס עלתה ליתרון 1:0 בגמר המזרח לאחר ניצחון חוץ דרמטי 76:74 על דטרויט פיסטונס. סיפור המשחק התרחש ברבע הרביעי: דטרויט, אחת מקבוצות ההגנה הטובות בליגה, לא פגעה בהתקפה ונעצרה על 11 נקודות בלבד לעומת 21 של ניו ג'רזי, שעלתה לרבע האחרון בפיגור 8 נקודות (63:55), ופתחה במהלך של 19:4.
22 שניות לסיום, במצב של שיוויון 74:74, חזרה ניו ג'זי מפסק זמן. ג'ייסון קיד, שסיים את הערב עם 15 נק', החזיק בכדור, הסתכל רק על השעון וכשנותרו 1.4 שניות לסיום חתך ימינה וקלע את סל הניצחון מהפינה מעל לראשו של מהמט אוקור.
אוקור, מצידו, החמיץ שתי הזדמנויות להשוות בשניה האחרונה, כשקיבל כדור חוץ מטיישון פרינס ופגש רק את הקרש. דטרויט, שאיבדה את יתרון הביתיות כבר במשחק הראשון, תארח את המשחק השני ביום שלישי השבוע.
"המאמן קרא בשם שלי, והשחקנים האמינו בי", אמר קיד לאחר המשחק. "אתה תמיד רוצה אצלך את הכדור ברגע מותח וסוף-סוף עשיתי את זה פעם אחת". מאמן ניו ג'רזי, ביירון סקוט: "ג'ייסון כבר קלע סלים גדולים, אבל זה היה הסל הכי גדול עבורנו. כל הזמן אמרנו שאנחנו רוצים לנצח את המשחק הראשון".
טיישון פרינס: "הצגנו יכולת טובה מאוד ברבע השלישי, אבל לא היתה לנו אותה האנרגיה ברבע הרביעי. קלענו רק 11 נקודות ברבע האחרון, וכך אי אפשר לנצח כך".
הירבו לקלוע לנטס: קניון מרטין 16 (9 ריבאונדים, 4 חטיפות ו-3 חסימות), ג'ייסון קיד 15 (7 אסיסטים, 9 ריבאונדים), ריצ'ארד ג'פרסון 11. לפיסטונס: ריצ'ארד המילטון 24, מהמט אוקור 12, צ'אונסי בילופס 11. בן וואלאס הוריד 22 ריבאונדים.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
ג'ייסון קיד. סל ניצחון
צילום: רויטרס
צילום: רויטרס
מהמט אוקור. 2 הזדמנויות להשוות
צילום: רויטרס
מומלצים