שתף קטע נבחר

דני לוי: "מאיר שמיר מוביל את הפועל פ"ת לקריסה"

אחרי שיצא נגד היו"ר ליאור שחר, החליט חבר הנהלת הפועל פ"ת לתקוף את הספונסר הראשי של המועדון: "הדיעות שלו מתהפכות כל רגע כמו סטייק בפונדק דרכים". שחר: "אני ממשיך בתפקידי עד שיאמרו לי אחרת"

חבר הנהלת הפועל פתח תקווה, דני לוי, ממשיך ביתר שאת במאבקו לכיבוש תפקיד יו"ר הקבוצה. יממה לאחר שהצהיר כי יו"ר הקבוצה הנוכחי, ליאור שחר, לא מכהן עוד בתפקידו ואף נחקר במשטרת פתח תקווה בחשד לאיומים, פנה לוי לתקוף את הספונסר הראשי של הקבוצה, מאיר שמיר.
"שמיר הוא לא הבעלים ולא כלום", אמר לוי. "לי אכפת מהקבוצה שמובלת על ידי שמיר לקריסה, ואני רוצה להציל אותה. שחר ושמיר אשמים במצב הקבוצה, ואני הולך לעשות לזה סוף. דיעותיו של מאיר שמיר מתהפכות כל רגע כמו סטייקים בפונדק דרכים, אבל זה נגמר. אנחנו לא צריכים את הכסף של מאיר". על ליאור שחר, אמר לוי: "הוא היסטוריה, הוא גמר את הסיפור שלו בהפועל פתח תקווה".
ליאור שחר, שנמנע מלהגיע למשרדו ביומיים האחרונים, אמר כי יגיע לשם מחר (ה') וימשיך בתפקידו: "אני מקבל הנחיות משני אנשים - יעקב שפי ומאיר שמיר. שניהם אמרו לי להמשיך, וכך אעשה עד שיאמרו לי אחרת". בתוך כך, אמר מפקד משטרת פתח תקווה, סגן ניצב נסים אנקרי, כי נמשכת החקירה שנפתחה כנגד דני לוי, בחשד לאיומים.
את תגובתו של מאיר שמיר לא ניתן היה להשיג עד מועד פרסום הכתבה.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
דני לוי (מימין) עם ליאור שחר, בימים טובים יותר
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים