שתף קטע נבחר

NBA: רוי טארפלי מבקש חנינה

הפורוורד בן ה-37, שהושעה ב-95 לצמיתות עקב שימוש בסמים, הגיש בקשה לחנינה. טארפלי: "אני מרגיש שיש לי עסקים בלתי גמורים, אני כל כך מתגעגע לזה"

רוי טארפלי, לשעבר הפורוורד של דאלאס מאבריקס, הגיש עתירה להחזרתו ל-NBA. טארפלי הושעה לצמיתות ב-95 לאחר שהפר את מדיניות הליגה באשר לשימוש בסמים.
בראיון לטלוויזיה ביוסטון אמר הפורוורד בן ה-37 כי הוא מקווה לשוב ולשחק בקרוב. "אני מרגיש שיש לי עסקים בלתי גמורים, אני כל כך מתגעגע לזה. בעבר לקחתי זאת כמובן מאליו אבל לא אעשה זאת יותר".
טארפלי, שזכה בתואר השחקן השישי של הליגה בעונת 87-88 מתגורר ביוסטון ומתאמן תחת הדרכתו של ג'ון לוקאס, מאמן קליבלנד לשעבר, שציין כי שבע קבוצות בליגה הביעו עניין בשחקן. "עדיין יש בו יכולות הריבאונד והקליעה. אם מישהו יחתים את רוי עבור מיליון דולר זו תהיה מציאה".
טארפלי, שחקן מכללת מישיגן, נבחר במקום השביעי בדראפט 86 ושיחק בשורות המאבריקס עד שהושעה באוקטובר 91 על שימוש בקוקאין. בשנת 94 חזר טארפלי למאבריקס, חתם ל-6 שנים עבור 20 מיליון דולר, אך כעבור שנה הושעה לצמיתות על שימוש באלכוהול והפרת תנאי בית המשפט. מאז הושעה בילה טארפלי חמש שנים בקבוצות באירופה.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום allsport
ג'ון לוקאס. עיסקה מצויינת
צילום allsport
מומלצים