שתף קטע נבחר

מנחה בערוץ הילדים: "לשרוף בובה של נמני"

אוהדי מכבי ת"א, שצפו אתמול בערוץ הילדים, נדהמו לגלות את מיכאל הנגבי מציע לאחד המשתתפים, במסגרת שריפת ספרי לימוד, לצרף גם בובה של קפטן מכבי ת"א. חוג האוהדים שלח מכתב נזעם לערוץ, בו טען לדברי הסתה קשים. בתגובה פורסמה התנצלות גורפת

לאוהדי מכבי תל אביב לא משעמם הקייץ. אחרי שפתחו את העונה החמה עם חגיגות האליפות וראו כיצד קבוצתם מנהלת משא ומתן עיקש עם השמות הנוצצים שעשו להם את העונה האחרונה, קיבלו אתמול (ב') הצהובים-כחולים עקיצה מרגיזה מכיוון בלתי צפוי: ערוץ הילדים.
במהלך התכנית "ברוך ושרוך", אשר ייוחדה לסיום שנת הלימודים, עלה לשידור ילד שסיפר כי הוא חוגג את סיום שנת הלימודים בשריפת מחברות וחוברות. בתגובה אמר מיכאל הנגבי: "בוא, אני אתן לך בובה של אבי נמני, תוסיף למדורה".
ראשי חוג אוהדי מכבי תל אביב, אשר קיבלו דיווח על דבריו של הנגבי, מיהרו לשלוח מכתב זועם לערוץ הילדים ובו הם מוחים על דברי ההסתה הקשים, לטענתם, שנאמרו בתכנית: "אנו סבורים שהנגבי, בדבריו, הסית ילד תמים ועוד אלפי ילדים תמימים נוספים שצפו בתוכנית, לביצוע דבר עבירה ומעשה ואנדליסטי, אשר לא עומדים בקנה אחד עם הקו המנחה את הערוץ בו שודרו הדברים, שהוא כאמור, ערוץ הילדים".
אורי משיח, דובר חוג האוהדים, הוסיף: "מדובר בהסתה חסרת תקדים. לא ייתכן שמנחה בערוץ הילדים יתבטא בצורה כזאת ויסית מאות אלפי ילדים וצעירים כנגד מכבי תל אביב. אנחנו דורשים בכל תוקף מהנהלת ערוץ הילדים למצות את הדין עם המנחה".

ערוץ הילדים: מתנצלים בפני מכבי תל אביב

אנשי ערוץ הילדים והנגבי עצמו מיהרו להבהיר כי הדברים נאמרו מבלי כוונה לפגוע, ושלחו התנצלות כנה לאלופה ולקפטן שלה בפרט. הנגבי: "זו היתה פליטת פה מיותרת. אמנם הדברים נאמרו בהומור מבלי כוונה להסית לאלימות, אך כמובן שהם לא היו אמורים להיאמר כלל ועל כן, אני רוצה להתנצל מכל הלב בפני אגודת מכבי תל אביב בכלל ובפני אבי נמני בפרט".
בכיר בערוץ הגיב על המקרה: "מדובר במעשה מביך, אנחנו נצטרך לטפל בזה באופן מידיי ומהיר".
ליאור חדש, עורכת התכנית "ברוך ושרוך": "תכנית האנימציה האינטראקטיבית 'ברוך ושרוך' היא תכנית הומריסטית מטבעה, אשר חיה ונושמת את הכדורגל הישראלי ומעודדת אותו. למרות שהדמויות הראשיות אוהדות קבוצות כדורגל מתחרות (בהתאם להעדפתם האישית של המדבבים), ההתייחסויות אליהן נעשות בהומור וברוח טובה. כולי תקווה שגם אוהדי הקבוצות האחרות יוכלו להנות מכך.
"אני רואה צורך להתנצל בשם צוות התכנית על העוול שנגרם לצופינו, אוהדי מכבי תל אביב ולשאת התנצלות אישית בפני אבי נמני. דברי הסתה אינם מקובלים עלי, לא כעורכת בערוץ הילדים ולא כאדם פרטי. אני רואה בחומרה רבה את הדברים המיותרים שנאמרו ואדאג שהתנצלות על כך תאמר בפומבי".
מערוץ הילדים נמסר עוד כי הערב בתוכנית החדשות "חמש וחצי", יתארח ברוך בצוותא עם אוהד של מכבי תל אביב. השניים ידונו באלימות בספורט ובסיום התוכנית צפויה סולחה עם המנחה מיכאל הנגבי.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הנגבי. הדברים נאמרו בהומור
ברוך (מימין) ושרוך. לא מסיתים לאלימות
צילום: ראובן שוורץ
נמני. האוהדים כועסים
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים