שתף קטע נבחר

יו"ר חדש לאיגוד ערים דן לביוב - ישעיהו דרורי

חבר מועצת עיריית ת"א מטעם הליכוד; למנכ"ל האיגוד התמנה סא"ל (מיל.) אלכס מרגולין

מועצת איגוד ערים דן לביוב בחרה אתמול (ג') בישעיהו (שייקה) דרורי ליו"ר האיגוד, במקומה של עו"ד מיקי מזר שהתפטרה בסוף השבוע שעבר. מזר מכהנת עתה כיו"ר חברת בזק.
דרורי, לשעבר יו"ר מזכירות חברת האוטובוסים "דן", הוא חבר מועצת עיריית תל אביב והנהלתה מטעם סיעת הליכוד. בין תפקידיו הוא מכהן כחבר מועצת המנהלים של נתיבי איילון, חבר הפורום הכלכלי לאיכות הסביבה, חבר הרשות הלאומית למניעת תאונות ויו"ר המשכן לאמניות הבמה. בעבר גם שימש כיו"ר חברת "אוויס רנט א-קאר".
מהאיגוד נמסר, כי עם מינויו ליו"ר איגוד ערים דן לביוב, הודיע דרורי שבכוונתו להשתחרר מחלק גדול מתפקידיו הציבוריים.
כמו כן מינתה מועצת האיגוד מנכ"ל חדש - סא"ל (מיל.) אלכס מרגולין, במקום גדעון זץ הפורש לגמלאות. מרגולין, שייכנס לתפקידו ב-1 בספטמבר, שירת בחיל האוויר במחלקת הבינוי.

"שהמנהלים החדשים יבינו את גודל האחריות"

עו"ד אלונה קארו-יפת מעמותת אדם טבע ודין, אשר הגישה קובלנה פלילית נגד האיגוד ומנהליו הפורשים, אומרת בתגובה: "מיקי מזר וגדעון זץ, צריכים היו ללכת הביתה הרבה יותר מוקדם, אך טוב מאוחר מלעולם לא. יש לקוות שהמנהלים החדשים יבינו את גודל האחריות המוטלת לפתחם, ויהפכו את איגוד ערים דן מגוף שרשלנותו ומחדליו הביאו לאסון אקולוגי, לגוף אחראי שמבין שמטרתו לשרת את ציבור תושבי גוש דן ולא רק להנעים את חייהם של מנהליו. אנו תקווה כי בזכות הקובלנה הפלילית שהגישה אדם טבע ודין, יחוייבו מזר וזץ לשאת באחריות אישית על מחדליהם".
בתגובה אומר דובר איגוד ערים דן לביוב: "גם דבריה של עו"ד קארו לא יצליחו לפגוע בעשייה רבת שנים של האיגוד והעומדים בראשו, למען איכות הסביבה של תושבי גוש דן ומדינת ישראל כולה".

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שאול גולן
זרימת הביוב לים בפברואר
צילום: שאול גולן
מומלצים