שתף קטע נבחר

מכבי ת"א: חלוץ גנאי עשוי להצטרף

חלוץ מינכן 1860 מהבונדסליגה צפוי להגיע למבחנים. אם ירשים יוחתם במקומו של החלוץ הברזילאי דייגו רודריגו סיסטון, שחתם בבאר שבע

מכבי תל אביב יצרה קשר עם החלוץ אוודו איסאקה, חלוץ גנאי מהסגל של מינכן 1860 מהבונדסליגה. איסאקה בן ה-24, שבעונה החולפת שיחק רק עם קבוצת המילואים בליגה הרביעית, צפוי להגיע החודש למחנה האימונים של מכבי באוסטריה החודש על מנת להיבחן בקבוצה. איסאקה שיחק גם בנבחרת הנוער של גאנה בגביע העולמי ב-97' והגיע עימה למקום הרביעי בטורניר.
ביממה האחרונה יצר קלינגר קשר עם השחקן וביקש ממנו להגיע למחנה האימונים. איסאקה עצמו מעוניין להגיע כבר בימים הקרובים לישראל מכיוון שלטענתו אינו יכול לחכות עד סוף החודש בשל הצעות מקבוצות אחרות. זימונו של איסאקה יזורז מן הסתם גם בשל העובדה שהחלוץ הברזילאי דייגו רודריגו סיסטון, שאמור היה להגיע למכבי, חתם לבסוף בהפועל באר שבע.

גולדברג חוזר

חלוץ מכבי תל אביב, רודריגו גולדברג, ישוב אחר הצהריים לישראל ויחדש את המשא ומתן עם הקבוצה לגבי חידוש חוזהו. אם לפני יציאתו לחופשה בחו"ל נדמה היה כי המשא ומתן בין השחקן הצ'יליאני לאלופה עומד בפני מבוי סתום, הרי שדבריו הנחרצים של סוכנו, רונן קצב, מעידים כי גולדברג ככל הנראה יישאר צהוב-כחול גם בעונה הקרובה.
"רק אם יקרעו לנו את הלב נעזוב את מכבי תל אביב", אמר אתמול קצב ל-ynet. "אף אחד לא יצליח להוציא אותנו ממכבי. אולי אם יביאו מנופים וטרקטורים לקריית שלום יצליחו לגרש את רודריגו מהבית שלו. הלב של גולדברג הוא צהוב ונעשה כל מה שצריך על מנת שהוא ישאר במועדון".
ל-ynet נודע כי מאמן הקבוצה, ניר קלינגר, אמר למקורביו כי הוא מעדיף את יכולתו המוכחת והמוטיבציה של גולדברג, על פני זרים אלמוניים אשר טרם ראה מה כושרם ויכולותיהם. אל אימון הקבוצה שנערך אתמול הצטרפו אנדרס פרוחננקובס, ששב מחו"ל, והנבחן החדש, דרור חיים. חיים שיחק בעונה האחרונה בהפועל ירוחם מליגה ב', במסגרתה כבש 25 שערים. במהלך השבוע יחליט קלינגר האם ברצונו לצרף את החלוף לקבוצה.

סולחה בין האוהדים לשוער ניר גל

אוהדי מכבי תל אביב ערכו אתמול (ד') סולחה עם שוער הקבוצה החדש ניר גל, לאחר העימותים אתמול באימון פתיחת העונה של מכבי. כזכור, קראו מספר אוהדים לעבר השוער "אוהד הפועל תל אביב" ודרשו ממנו לעזוב את הקבוצה. היום הסביר גל לאוהדים כי בצעירותו היה אמנם אוהד פועל תל אביב ואף שיחק בקבוצת הילדים של האדומים, אבל כעת הוא כל כולו צהוב וכבר שנים מעוניין להצטרף לקבוצה.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
קלינגר. מחפש
צילום: ראובן שוורץ
צילום: גיל נחושתן
גולדברג. הלב צהוב
צילום: גיל נחושתן
מומלצים