שתף קטע נבחר

חיפה: רבנים התקוטטו בחניון בית הדין

רבה של שכונת קריית אליעזר כעס על החלטה שהתקבלה בבית הדין הרבני ותקף, לטענת עדי ראייה, את שני הרבנים שאחראים לפסיקה. רבני בית הדין הורו לעוצרו לשבוע ימים

תקרית אלימה ויוצאת דופן בין שני רבנים אירעה היום (ב') בבית הדין הרבני בחיפה. הרקע לתקרית הייתה פסיקה של הרבנים אברהם אטלס וצבי בן יעקב בפרשת גירושין. בית הדין פסק נגד הבעל וחייב אותו לשלם את סכום הכתובה לגרושתו.
אלא שההחלטה לא התקבלה על מי מנוחות. כעבור כמה שעות הופיע לפתע בבית הדין רבהּ של שכונת קריית אליעזר, הרב דוד אבוחצירא, ותבע מאב בית הדין הרב אטלס, לשנות את ההחלטה ולא לדרוש מהבעל את התשלום.
הרב אטלס סרב לחזור בו מהפסיקה והחל לצעוד לכיוון חניון בית הדין, שם המתין לו רכב שאמור היה לקחתו לביתו. אולם הרב אבוחצירא לא ויתר. הוא מיהר לחניון ופגש שם שוב את הרב אטלס. לדברי עדי ראייה שנכחו במקום, דחף הרב אבוחצירא את הרב אטלס, בן 66, לתוך המכונית וטרק את הדלק בחוזקה.
הרב צבי בן יעקב, שנכח במקום, ספג גם הוא גידופים וקללות מצידו של הרב אבוחצירא, שכינה אותו רועה זונות" ו-"כלב". לטענת עדי הראייה במקום, הרב אבוחצירא אף איים על הרבנים באלימות ואמר לבן יעקב: "אני אטפל בך ובמשפחה שלך, ואני יודע איפה אתה גר".
הפרשה עוררה סערה בבית הדין. רבני בית הדין מיהרו להזעיק את המשטרה ומימשו את סמכותם להורות על מעצרו של הרב אבוחצירא למשך שבוע ימים בגין ביזיון בית הדין. בנוסף גם הוגשה נגדו תלונה במשטרה בגין האלימות שהפגין.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קטטה בחניון בית הדין (ארכיון)
מומלצים