שתף קטע נבחר

קבוצה ביום: בית"ר ירושלים

אלי אוחנה חזר עם הייפ תקשורתי צפוי, ועם הרבה תקוות שניצתו בלב האוהדים. אבל בחינה מדוקדקת של סגל הקבוצה מגלה כי בית"ר בעלת השיק ההתקפי, הפראי, כבר לא קיימת

אלי אוחנה חזר עם הייפ תקשורתי צפוי, ועם הרבה תקוות שניצתו בלב האוהדים. בחינה מדוקדקת של סגל הקבוצה מגלה כי בית"ר בעלת השיק ההתקפי, הפראי, זה שסופג 2 אבל מחזיר 3, כבר לא קיימת יותר. אוחנה הציב קבוצה צעירה, אפרורית, שעדיין לא הגדירה לעצמה את מטרותיה. נניח שההגנה שלה סבירה ומוכרת, בחינה של ההתקפה מוצאת שם רק את עמיר תורג'מן ושלומי ארבטמן. והקישור, למרות הגעתו של עידן מליחי, לא נראה יותר טוב. הצעה: שהאוהדים כבר עכשיו יקחו רגיעון.

 

שחקן מפתח

 

כמו שזה נראה, כדי שלא תהיה התקפת לב קולקטיבית, איציק קורנפיין יצטרך לתת עוד אחת מאותן עונות מופלאות בהן הוא נראה יותר כמו פנתר מאשר שוער ישראלי בשר ודם, וששוב ידברו עליו כמועמד לנבחרת. בית"ר פשוט נראית כקבוצה פגיעה וחדירה, מה עוד שאוחנה לא ידוע כמאמן הגנתי. קורנפיין חייב להיות בשיאו כדי להשאיר את השקט המדומה על כנו.

 

תסריט אופטימי

 

הקבוצה עוברת עונה שקטה, בלי טילטולים, רחוקה ממאבקי הירידה, רחוקה ממאבקי הצמרת, ואוחנה מנצל את הזמן כדי לשדרג צעירים מוכשרים כמו מאור מליקסון, אבירם ברוכיאן, שלומי משה ועוד. זה אמנם לא מנצח כל משחק, אבל זה משקיט את האוהדים שרואים את התוצרת הירושלמית פורחת, והרי האוהדים הם בעצם מה שחשוב בבית"ר. אם הם שקטים, אז הכל בסדר.

 

תסריט פסימי

 

טבלאות הן אולי שקרניות פתולוגיות, אבל לא סגלים. איתם אי אפשר לעבוד על הליגה. הסגל החלש, האפור והשברירי של בית"ר, וסדרת ההפסדים מכניסים שוב את המערכת ללחץ. המנורה מדרדרת מטה אל מאבקי תחתית, ולא נראה כי יש לה את הכלים לשרוד. באופן לא מפתיע האוהדים חוזרים לשיר שירי הלל לחנן (אזולאי) הגנן.

 

סגל

 

איציק קורנפיין, אבי פרץ, אידיו פריירה, גולן חרמון, אלון אברמוביץ', עפר טלקר, דוד אמסלם, מיקי עטיה, אלון סגיר, אלירן דנין, עידן מליחי, אבירם ברוכיאן, אלי ששון, רענן דרעי, דניאל היידמן, מאור מליקסון, מור אפריים, משה ביטון, שלומי משה, שלומי ארביטמן, עמיר תורג'מן, ברק יצחקי, עמית בן שושן, קמפארה. 

 

צוות מקצועי

 

אלי אוחנה (מאמן), גיא עזורי (מאמן כושר) חגי ממן (מאמן שוערים). 

 

עזבו

 

ז'אן טלסניקוב, אלעד יעקובי, כפיר אדרי, אהוד כחילה, אלון כהן, איתן מזרחי, איציק זוהר, דודו זווילי, דמיטרי אוליאנוב, צ'וקודי, אנדז'יי קוביקה.    


פורסם לראשונה

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום יוסי רוט
אוחנה. סגל לא מוכר
צילום יוסי רוט
דודו פריד
קורנפיין. מפתח
דודו פריד
צילום ארכיון ידיעות אחרונות
זוהר. כולם עזבו
צילום ארכיון ידיעות אחרונות
מומלצים