שתף קטע נבחר

יהודי צרפת מקפיצים את מחירי הדירות באשדוד

מבדיקה שערכה רשת הנדל"ן "אנגלו סכסון" עולה כי גל של רכישת דירות יוקרה בידי אנשי הקהילה היהודית בצרפת, גרם לעליה של כ-10 אחוזים במחירי דירות יד שנייה בעיר

גל של רכישת דירות יוקרה באשדוד בידי יהודי צרפת, גורם באחרונה למחסור חמור בדירות מסוג זה בעיר, ובעקיפין גם לעלייה של כעשרה אחוזים במחירי דירות יד שנייה. כך עולה מריכוז נתונים שערכה רשת "אנגלו סכסון" לגבי מצב הנדל"ן באשדוד. לדברי זכיין החברה, איציק ארוך, מדובר בעיקר במחסור בדירות יוקרה המשקיפות לים.

עוד עולה מנתוני הרשת, כי קיימת מגמה של התעניינות מצד זוגות צעירים מחולון, בת ים וראשון לציון לגבי רכישת דירות חדשות ברובעים החדשים יותר של העיר. כיום ניתן לרכוש דירה חדשה בת שלושה חדרים באחד הרובעים החדשים בסכום של כ-124 אלף דולר, ואילו עבור פנטהאוז חדש באותו רובע תשלמו כ-235 אלף דולר. דירה יד שנייה בת ארבע חדרים ברובעים הישנים יותר מוצעת למכירה בכ-115 אלף דולר ואילו פנטהאוז ב-155 אלף דולר.

לדברי שלמה אמבר מהנהלת חברת הבנייה "רמט", מחירי הדירות באשדוד, למרות הפוטנציאל האדיר של העיר, "מגיעים לעיתים למחצית ממחירי דירות זהות בתל אביב או באזור המרכז. גם בהשוואה לראשון לציון, מחירי הדירות כאן נמוכות בשיעור של כ-20 עד 25 אחוז", הוסיף אמבר. על פי נתוני "אנגלו סכסון", מציעה אשדוד כ-300 דירות חדשות לכניסה מיידית וכן כ-1,000 דירות חדשות שיאוכלסו במהלך 2004. "עתודות הקרקע הולכות ואוזלות", ציין ארוך. "ואנו צופים שהדבר יביא לעליית מחירים בשיעור של כ-20 אחוז בחמש השנים הבאות".

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: צביקה טישלר
אשדוד. עתודות הקרקע הולכות ואוזלות והדירות מתייקרות
צילום: צביקה טישלר
מומלצים