שתף קטע נבחר

שניים סינים

הסין סין הוא מסוג המקומות שמספקים אלטרנטיבה מוצלחת למועדונים הגדולים. הקהל אופנתי, האווירה אינטימית, המוסיקה שמחה ואפילו הדורמן מסביר פנים. ויש גם נגיעה ישראלית בסיפור

פניו של הדי. ג'יי, כמו המוזיקה שניגן, לא בישרו טובות. כבר היינו בטוחים ששוב נפלנו על בר בינוני. הרושם הראשוני שקיבלנו מ"סין סין" היה מנוגד לשמועות החיוביות על המקום. החלטנו להקצות לבילוי במקום חמש דקות - ולהתעופף. בחמש הדקות האלה התהפך העולם, וסין סין, בדיוק כמו השמועות, סיפק את הסחורה. חמש דקות, התברר לנו, מספיקות כדי להתוודע לאיכויותיו של אתר לילי.

סין סין, שנפתח לפני שנתיים, ביקש לנצל את גל המקומות הקטנים, שלצד שיק אינטימי מספקים מוזיקה לריקודים ואווירה דאנסית עולזת. כבר מן הכניסה ברור שמדובר באנטי תזה למועדונים המפלצתיים הגדולים. יש אמנם דורמן, אבל הוא נחמד ומסביר פנים. יש שטיח אדום בכניסה, אבל הוא מוביל לחדר רחב ידיים שעיצובו רגוע ואינו מאיים. ויש די. ג'יי בעמדה מוגבהת שמפריח חיוכים.

למי שמחפש את הנקודה המקומית בסיפור נגלה כי בעליו של האתר הוא יהודי חם העונה לשם ניק, ש"ביקר כבר 13 פעמים בישראל, כמספר שנות בר מצווה", כדבריו. כך שגם אם הכסף שאתם משלמים לא הולך ישירות לקידום מפעלים ציוניים, הוא לפחות נשאר בחיק המשפחה היהודית המורחבת.

פרט לעובדת מוצאו היהודי של ניק, אין לסין סין שיוך אתני מסוים. למעשה, הלאונג'-דאנסבר המאופק הוא נקודת מפגש מוצלחת לבליינים מכל המינים והסוגים. אולי מיקומו, בלב האיסט וילג', תורם לתפרחת האנושית המתמקמת בו כמעט מדי ערב. על הבר יושבים בחור ממוצא סיני ובחור ממוצא רוסי ומנהלים שיחת שיכורים. על הספה יושבות בצוותא בחורה לבנה ובחורה שחורה, ובקצה הרחבה מפזזות ארבע בנות צעירות, שמתרגשות לגלות שאנחנו עובדים בעיתון ישראלי.

לא קל להסביר מה הופך את סין סין למקום שווה לערבי אמצע השבוע. זה לא רק התערובת האנושית של האורחים, אלא גם האנרגיה החיובית ותחושה השמחה שממלאת את החדר. המקום נפתח מדי יום כבר באחת בצהריים. מי שאוהבים לשתות את האלכוהול כשעל פניהם מצליפה השמש, ימצאו את מבוקשם בשעות אחר הצהריים, כשקירות הזכוכית שמקיפים את הבר נפתחים ולמקום חודרת בריזה נעימה.

בשעות הערב המוקדמות פולשים למקום עובדי המשרדים הסמוכים שזה עתה סיימו את יום העבודה. על אף שבמהותו סין סין הוא אתר לילי מובהק, גם בשעות שלאחר העבודה הוא שוקק חיים. בשעות הלילה המאוחרות מתמלא המקום בבליינים שמבקשים לקבל טכנו בראש. בסופי שבוע מצטרף לחגיגה נגן כלי הקשה שמוודא כי אף אחד לא נותר אדיש לרעמי הטכנו הניתכים בעוז וללא טיפת רחמים.

ליין טכנואי מענג מתרחש מדי חמישי בלילה, ולמרות שהעיר משופעת בליינים של מוזיקת טכנו, זה של סין סין נחשב לאחד הטובים. בתחילת הערב מנגן הדי. ג'יי הסימפטי אייטיז אופנתי אך איטי, כשברחבת הריקודים בנתיים מתנהלת מכירה פומבית שקטה של 'פנויים-פנויות' הממלאים את החלל, אינה זולה ולרגע המקום לא הופך לעוד שוק בשר. ההיפך. סין סין הוא מסוג המקומות שיאפשר לכם להכיר אנשים אפילו ככה סתם, כי הם מעניינים.

 

Sin Sin

.85Second Ave

212-253-2222

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ישראל סימיונסקי
הסין סין. מומלץ לבליינים מכל המינים והסוגים (צילום אילוסטרציה)
ישראל סימיונסקי
מומלצים