שתף קטע נבחר

שלום אסייג חוזר לסטנד-אפ

אסייג: בניגוד למופע הקודם זה הולך להיות סטנד-אפ ממש - יותר עם מיקרופון, יותר דיאלוג עם הקהל

הבדרן שלום אסייג יעלה, ממחצית החודש הבא, מופע חדש. לדברי אסייג, המופע יחזיר אותו למתכונת של "סטנד-אפ ממש - יותר עם מיקרופון, יותר דיאלוג עם הקהל", אחרי שהניסיון להשתדרג עם מערכונים, במופע הקודם שלו, לא עבד: "קטעי הסטנד-אפ 'קברו' את המערכונים", מסביר אסייג, "הקצב שלהם הרבה יותר מהיר, כמו מכונת ירייה".

 

אחרי שניצל שתיים מאפשרויות המשחק של שמו לשמות שני מופעיו הראשונים – 'אסייג לחוכמה שתיקה' ו'שלום עם אסייג' - יסתפק הפעם אסייג בכותרת פשוטה: 'מופע סטנד-אפ חדש'.

 

מה כבר יכול להיות חדש במופע סטנד-אפ?

 

"אתה ממשיך להתעסק באותם דברים – הילדות, השכונה, המשפחה, אך במהלך הזמן הראייה משתנה", הוא אומר. "הפעם אדבר קצת יותר על הילד שלי, עלי כאבא, על המצב הבטחוני, על נושאים שבשנים האחרונות יותר נחשפנו אליהם - סחר בנשים, מגפת הפלאפונים, הפוליטיקה הישראלית. אבל בגדול, זו אותה מדינה, ואותו עולם".

 

שותפיו ליצירה ולהתנהלות הם אחיו: מוריס, המבוגר ממנו, דובר עיריית טירת-הכרמל ומנהלו האישי של אסייג מאז פרש מ'הקאמל קומדי קלאב', ומני, הצעיר ממנו בשנה, עובד 'בזק' שסייע בכתיבה ובבימוי. "כל החומרים כמעט נבדקו ב'מעבדה' שלי במועדון 'הייניקן' ב'הבימה'", מגלה אסייג.

 

הצגת הבכורה ב-16 באוקטובר, בהיכל התרבות בראשון-לציון, במסגרת פסטיבל' הילולים - חג היין'.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים