שתף קטע נבחר

נדחתה ההחלטה על ערעורו של פליקס חלפון

הכדורגלן, שנאשם בקשירת קשר ליבוא סם מסוג קוקאין, ערער באמצעות עורך דינו, אביגדור פלדמן, על ההחלטה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים. השופט, סאלים גו'בראן, אמר שימסור את החלטתו במועד מאוחר יותר

הדיון בבית המשפט העליון בערעורו של הכדורגלן פליקס חלפון על מעצרו עד תום ההליכים בחשד לקשירת קשר ליבוא חמישה ק"ג של קוקאין הסתיים היום (ג').

 

עורך דינו של חלפון, עו"ד אביגדור פלדמן, מסר לראשונה את גרסתו של מרשו שעד כה שמר על זכות השתיקה. לדברי עו"ד פלדמן, בין חלפון לבין בלדר עסקת הסמים, אורי אביטל, שבמזוודתו נמצאו חמישה ק"ג קוקאין, היה קיים קשר חברי ועסקי. אביטל ביקש מחלפון הלוואה בסך כ-3,000-4,000 דולר לצורך מה שהגדיר, עסקת פרטי לבוש במדריד (על פי טענת הפרקליטות, מדריד היתה תחנת הביניים לונצואלה ממנה יובא הסם). לדברי עו"ד פלדמן, חלפון קנה כרטיסי טיסה עבור אביטל מכספו של האחרון, לאחר שזה ביקש זאת ממנו בטענה שאין לו זמן לקניית הכרטיסים.

 

זאת ועוד, חלפון הגיע לשדה התעופה ביום שבו אביטל הגיע ארצה כדי לפגוש אותו ולבדוק מכונות קפה שהוא מפעיל במקום. אולם מהערעור משתמע, כי חלפון לא הצליח לפגוש אותו ובכל מקרה, לא בא במיוחד לשדה התעופה כדי לשוחח עימו. בנוסף, טען עו"ד פלדמן כי חלפון נהג בשקיפות מוחלטת בהיותו אדם מוכר, וכי נכנס לעניין בתמימות מוחלטת. עורך דינו של השחקן סיכם שיש אפשרות יותר מסבירה שחלפון יזוכה בסופו של דבר.

 

התובע, עו"ד צחי עוזיאל מפרקליטות מחוז מרכז, אמר שהראיות שוללות את כל הגרסאות של חלפון והדגיש כי השחקן ברר עם שוטרת ממשטרת הגבולות אם תמתין לאביטל וכן גילה עניין במזוודותיו של חברו לאחר שזה איחר להגיע לארץ יום אחד לאחר המועד המתוכנן. עו"ד עוזיאל הדגיש כי במזוודותיו של אביטל היו חמישה ק"ג קוקאין, נעליים שהגדיר "מצו'קמקות" וחולצת טי שירט ותו לא. כמו כן, העריך כי ההרשעה בתיק זו בטוחה.

 

השופט, סאלים גו'בראן, אמר שימסור את החלטתו במועד מאוחר יותר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דודו בכר
בינתיים, נשאר במעצר. חלפון
צילום: דודו בכר
צילום: שאול גולן
מכחיש החשדות נגדו. חלפון עם נציגיו
צילום: שאול גולן
מומלצים