שתף קטע נבחר

מהפך בבית-שאן: ז'קי לוי כבש את ראשות העיר

לאחר שני ניסיונות כושלים, נבחר בנו של חבר הכנסת מהליכוד לראשות עיריית בית-שאן. בנאום נרגש תקף אביו את מי ש"הכפיש" את משפחתו ועירו, ופנה אליו בגאווה: "אדוני, ראש העיר"

מהפך בבית שאן: 15 שנים לאחר שהחל את דרכו הפוליטית, במהלכה ביקש פעמיים להיבחר לתפקיד ראש העיר ונכשל, זכה היום ז'קי לוי, מועמד הליכוד בבית-שאן, ברוב קולות בתפקיד ראש העיר.

 

שיעורי ההצבעה בבית-שאן היו גבוהים ביותר - 73% מבעלי זכות הבחירה, לעומת כ-40% בלבד בממוצע הארצי. על-פי ספירה לא רשמית של הקלפיות, נקבע פער 1,500 קולות לטובתו של לוי מול מועמד העבודה, פיני קבלו.

 

בנאום הניצחון פנה לוי לאביו דוד, ואמר לו: "אבא, אני צריך את העזרה שלך". הוא הוסיף: "עם אמון כזה של התושבים, זו חובתנו לדרוש עזרה מהממשלה".

 

בתחילת דבריו הקדיש לוי דקת דומיה לזכר קורבנות הפיגוע שאירע בשנה שעברה בסניף הליכוד, בפריימריס, ולאחר מכן ביקש לעטוף את קהל התומכים שנמצא בסניף הליכוד באהבה גדולה. הוא אמר להם כי רק בזכותם הגיע לאן שהגיע.

 

במהלך הדברים נכחו במקום הוריו, רשל וח"כ דוד לוי, ובני משפחה נוספים. עם סיום דבריו עלה אביו לבמה, ופנה לראשונה אל בנו: "אדוני, ראש העיר".

 

בדבריו בחר לוי להתייחס לתמונות שנראו אמש בכלי התקשורת אודות תקריות אלימות בבית-שאן. "ניסו ליטול מכם את שמחת הניצחון על-ידי החתמת עירנו באלימות ובהתגרות, ניסו לתאר אותנו כעיר שבה רק האלימות מנצחת. אלו אנשים שאינם יודעים דמוקרטיה מהי, ואני תובע את עלבונה של העיר".

 

לוי התייחס בדבריו ל"הכפשת" משפחתו, ולכך שאנשים שונים אמרו כי משפחת לוי נוהגת בשיטת האיומים: "אני רוצה לגלות לכולם שמשפחתי היא לא רק משפחת לוי, אלא אתם כולכם, ואני גאה בהיותי תושב העיר. שיקום תושב אחד בעיר הזו ויאמר שאני סייעתי לז'קי. על זה שז'קי הוא בני, אני גאה, אך על זה שזכה בזכות עצמו - אני גאה שבעתיים". בסיום דבריו הבטיח לוי לבנו לסייע לו כדי לקדם את ענייני העיר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מאיר אזולאי
"אבא, אני צריך עזרה". ז'קי ודוד לוי
צילום: מאיר אזולאי
צילום: ג'רמי פלדמן
קבלו. הודח
צילום: ג'רמי פלדמן
מומלצים