שתף קטע נבחר

חיפה: מחפשים חלוץ, מעמד אג'יפור מעורער

במכבי חיפה מאוכזבים מההפסד למכבי תל אביב ומהיכולת של חלוצי הקבוצה. אריק אג'יפור ייעדר מספר שבועות ובחיפה שוקלים לשחררו. אריק בנאדו על המשחק: "לא הגענו ולא הגיע לנו לנצח"

מכבי חיפה תבדוק בימים הקרובים את האפשרות להתחזק בחלוץ, כך מפרסם היום העיתון "ידיעות אחרונות". בקבוצה מודעים לבעיה הקשה בהתקפה ויחפשו דרכים לפתור אותה במהירות. כמו כן בקבוצה ממשיכים להביע חוסר שביעות רצון מתפקודו של חורחה בריטס בקישור האחורי.

 

הבלם אריק אג'יפור אמר כי להערכתו הוא ייעדר מספר שבועות, ואם כך יהיה לא תהייה ברירה לחיפה אלא לשחררו. גורמים בחיפה אמרו אתמול כי נראה כי אג'יפור הפך לשחקן של פעם בחודש ולא תהייה ברירה אלא לשחררו. בחיפה התאכזבו לקבל את הודעת ההתאחדות לכדורגל ל סירובה לדחות את משחק גביע הטוטו מחר מול הפועל באר שבע.

 

בחיפה העריכו כי אירוח ולנסיה מחוץ לישראל יגרום למועדון נזק ל כ-4 מיליון שקלים. במקביל, אתמול פתחה הקבוצה במו"מ עם ערוצי הטלוויזיה המעוניינים לשדר את הגומלין בגביע אופ"א.

 

דוידוביץ': "כל שבוע השופטים דופקים אותנו קצת"

 

ירידת המתח האופיינית כל כך לקבוצות ישראליות המצליחות באירופה, כאשר הן חוזרות לליגה המקומית, הייתה בדיוק מה שקרה אתמול למכבי חיפה. סגנית האלופה, מותשת ממלחמת הביצורים נגד ולנסיה ביום חמישי שעבר, לא הצליחה לעמוד על הרגליים מול מכבי תל אביב וראתה שוב איך הצהובים-כחולים חוזרים הביתה עם ניצחון (1:0).

 

ניר דוידוביץ', אשר במשחק מול ולנסיה הציג את אחד המשחקים הגדולים בחייו, שיחזר מעט מן היכולת גם אתמול ובמו ידיו מנע מספר שערים. דוידוביץ' בחר להתייחס דווקא לבזבוזי הזמן של היריבה : "השופטים באים כל שבוע וקצת דופקים אותנו, מרגיז להפסיד בצורה כזאת. כל שניה שחקני מכבי שכבו ועצרו את המשחק וזה מה שהוציא אותנו מהכלים".

 

אריק באנדו: "נצטרך לתת את הדעת על היכולת הדלה שלנו. אני פשוט לא מצליח להסביר את היכולת הזו".

 

לפרשנות של שלמה שרף לחץ כאן

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יוסי רוט
לופז. דרוש חלוץ
צילום: יוסי רוט
צילום: ראובן שוורץ
אגיפור. ייעדר תקופה ארוכה
צילום: ראובן שוורץ
צילום: יוסי רוט
דוידוביץ'. יצא מן הכלים
צילום: יוסי רוט
צילום: איי פי
לוי. מסורבלים
צילום: איי פי
מומלצים