שתף קטע נבחר

שלמה בן צבי התפטר מחברותו בליכוד

זאת לאחר הפרסום הבוקר על חברותו בליכוד ובתנועת "זו ארצנו" בראשות משה פייגלין

שלמה בן צבי, השותף החדש בערוץ 10 ומבעלי ערוץ "התכלת", הודיע היום (ב') על התפטרותו מחברותו במרכז הליכוד. זאת לאחר הפרסום הבוקר על חברותו במפלגה, ועל היותו פעיל בתנועת "זו ארצנו".

 

בן צבי מסר באמצעות דוברו כי "לאור העובדה שאני מרגיש אחריות רבה עם כניסתי לשותפות בערוץ 10, ואמונתי שצריכה להיות הפרדה מוחלטת בין תחום המדיה לפוליטיקה, החלטתי להתפטר היום מחברותי במרכז הליכוד". עוד הוסיף בן צבי כי "גם בעבר לא היה כל קשר בין השתייכותי הפוליטית לבין פעילותי העסקית בתחום המדיה".

 

כזכור, ביום שישי שעבר רכשו אנשי העסקים בן-צבי ורון לאודר 60 אחוז מערוץ 10 תמורת כ-25 מיליון דולר.

 

חבר של פייגלין

 

כאמור, בן צבי התפקד לתנועת הליכוד ואף נבחר כחבר המרכז. יו"ר "זו ארצנו", משה פייגלין אמר אתמול: "אני מברך את בן צבי על כניסתו לערוץ 10, ומקווה שבמהלך השנים הוא יביא לידי ביטוי את השקפת עולמו בערוץ זה".

 

החברות בין השניים החלה לפני שנים רבות. לדברי פייגלין, בן צבי הוא "איש תרבות, בעל אופקים רחבים ושורשיות יהודית עמוקה". הוא מסר כי בן צבי חתום על הוראת קבע לתשלום דמי החבר בתנועה. פייגלין סירב לפרט אם בן צבי תרם לפעילות בתנועה מעבר לכך. מקורביו של בן צבי ביקשו אתמול להצניע את פעילותו ב"זו ארצנו".

 

פייגלין הודה אתמול: "הקשר בינינו מזיק לו בשלב זה של חייו, ולכן אני לא מחבק אותו יותר מדי חזק". מקורבי בן צבי טענו אתמול, שלמרות שהוא חבר ב"זו ארצנו" - הוא לא השתתף בכינוסי התנועה בשנה האחרונה. אולם, הוא השתתף ב"ועידת המשרוקיות" והיה אחד מן השורקים.

 

בכירים בלשכת שרון הביעו אתמול מורת רוח ממעורבותו של בן צבי בערוץ 10. לדבריהם, הדבר מסוכן ומזיק.

 

דליה רבין פילוסוף אמרה אתמול: "מצער אותי שאנשים כאלה נעשים בעלי שליטה בשידור ציבורי. זו התוצאה מכך שהממשלה לא נכנסה לערוץ בשעה שזה נקלע לקשיים. מחריד אותי שהבעלים החדשים של ערוץ 10 חבר ב'זו ארצנו'".


פורסם לראשונה 24/11/2003 10:40

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים