שתף קטע נבחר

דרסו נער בעקבות ויכוח על סיגריה ומצית, ונמלטו

עימות מילולי בין צעירים שישבו ברכב לצעיר באזור הבילויים בראשון לציון הוביל הלילה לפציעה אנושה של מאור חנש מרחובות מגלגלי הרכב. נוסעי הרכב הפוגע נמלטו. אביו של הפצוע: "אני מקווה שהם ייתפסו, כדי שנוכל לחשוף את הסיפור האמיתי"

מאור חנש, בן ה-16 מרחובות, נפצע לפנות בוקר (שבת) באורח אנוש בראשון לציון בעקבות ויכוח על סיגריה ומצית. המשטרה מתקשה לאתר עדי ראייה.

 

מחקירה ראשונית של צוות המשטרה עולה כי הנער, תושב רחובות, הגיע הלילה עם חברו לאזור הבילויים באיזור התעשייה של ראשון לציון. השניים עמדו סמוך למעבר חצייה בצומת הרחובות צבי פרנק והרצל, כאשר מכונית ובה ארבעה צעירים עצרה לידם.

 

יושבי המכונית ביקשו ממאור סיגריה. על-פי עדות חברו שהיה עמו, הוא הגיש לנוסעים סיגריה ומצית, ואז כשהנהג החל לנסוע, נתלה מאור על החלון האחורי, כנראה במטרה להחזיר את המצית. כ-30 מטר לאחר מכן נפל ונפגע בראשו מגלגלי המכונית.

 

ניידת טיפול נמרץ של מד"א פינתה אותו לבית החולים "אסף הרופא", שם הובהל לחדר הניתוח ומצבו מוגדר "קריטי". בבית החולים נמצאים כל העת בני משפחתו של מאור וחבריו.

 

"מאור נפל אחרי הסיבוב"

 

מאיר בן דוד (16), חברו של חנש מרחובות, שהיה עד לכל ההתרחשות שהביאה לפגיעתו הקשה של חברו, ניסה לשחזר את האירועים.

 

"אני ומאור עמדנו על אי תנועה, כשהיינו בדרך חזרה לרחובות, וניסינו לתפוס טרמפ. פתאום עצרה לידנו דהייטסו לבנה. ראינו שהאוטו היה עמוס אז לא פנינו אליהם. הנוסעים שישבו מאחורי הנהג שאלו אם יש לנו סיגריה, ומאור נתן להם סיגריה".

 

לדבריו, "הם ביקשו מצית, ובדיוק היה אור ירוק בצומת והוא נסע. מאור צעק להם: תעצרו! וראיתי אותו מתחיל לרוץ אחרי האוטו. הוא צעק אבל הם לא שמעו. 30 מטר אחרי הסיבוב מאור נפל. רצתי אחריו, ופתאום לא ראיתי כלום, כי שיחים הסתירו לי הכל. כשהגעתי אל מאור הוא כבר היה מחוסר הכרה.

  

"בגלל הצעקות שלי, אנשים מהקיוסק ומהבניין באו והזמינו אמבולנס. הוא היה מחוסר הכרה והתחיל להקיא. צעקתי לו: מאור, מאור! אבל הוא לא קם. התקשרתי לחברים שלנו שהיו עדיין במקום בו ישבנו יחד, ואמרתי להם שמאור נדרס. הם התקשו להאמין. רק כשהם שמעו את האמבולנס הם האמינו לי.

 

"זה היה פשוט עניין של שניות. הכל היה מהר. אני מקווה שבין הארבעה האלה יהיה חכם שיבוא למשטרה. הם פשוט המשיכו בנסיעה. הם לא עצרו בכלל. אני בכלל לא יכול להבין את התהנגות שלהם. שום דבר לא מצדיק את ההתנהגות שלהם". 

 

האב: אנחנו מתפללים לטוב

 

מוטי חנש, אביו של מאור, סיפר ל-ynet: "בחמש בבוקר דפקו שוטרים על דלת הבית וסיפרו לי שהבן נפצע בצורה קשה בתאונת דרכים. מאז הבוקר הוא נמצא בבית החולים ואני מתפלל שיהיה רק טוב".

 

"אני מרגיש ששלחתי ילד למפגש חברים תמים במסעדה בראשון לציון, ואנשים שהיו ברכב פשוט דרסו אותו. אנחנו כרגע לא יודעים בדיוק מהי הגרסה הנכונה של כל הסיפור, אני רק יודע שהוא נגרר עם האוטו לאורך כמה עשרות מטרים, עד שנפגע בצורה קשה מאוד".

 

"אני מאמין שאותם אנשים שעשו את המעשה ייתפסו, כי אני סומך על המשטרה, ורק מקווה שמי שישב מאחור ברכב היה פאסיבי ולא תפס את מאור, כי אז זה מעשה פלילי. חבל מאוד שזה המצב היום, אבל אני מקווה שהם ייתפסו כדי שנוכל לחשוף את הסיפור האמיתי".

  

קצין התנועה של מרחב שפלה, רב פקד יוסי ביתן, אמר הבוקר: "אנחנו מעריכים שמדובר ברכב מסוג דייהטסו אפלאוז בצבע לבן, שנסע לכיוון רחובות, ולכן אנו מבקשים מעדי ראייה שראו את הרכב ליצור קשר עם תחנת המשטרה". רב פקד ביתן ממליץ בנוסף גם לארבעת הצעירים שישבו ברכב להסגיר את עצמם בהקדם.

 

במשטרה נפתח טלפון מיוחד לעדי ראייה למקרה שמספרו: 056-274332.


פורסם לראשונה 29/11/2003 09:09

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום רפרודוקציה: יריב כץ
נאבק על חייו. מאור חנש
צילום רפרודוקציה: יריב כץ
צילום: יריב כץ
מאור ואביו מוטי בבית החולים
צילום: יריב כץ
צילום גילי נחושתן
המשטרה מחפשת את הנהג הדורס (צילום ארכיון)
צילום גילי נחושתן
מומלצים