שתף קטע נבחר

לנדאו: "אין לי גיבוי מהנהלת נתניה"

במסיבת עיתונאים מיוחדת שקיים, התייחס המאמן ליחסים הטעונים עם הבעלים ("אשר אלון מפספס אותי בענק"), הביט אל הדשא של השכן ("אני מקנא בגוטמן ובקשטן על הגיבוי שניתן להם"), אבל הדגיש: "אני לא מתפטר"

מאמן מכבי נתניה, גילי לנדאו, יצר בבוקר גל של שמועות לגבי עתידו במועדון, לאחר שהחליט לזמן מסיבת עיתונאים מיוחדת. לאור תוצאותיה של הקבוצה מאז פתיחת העונה (מקום 10 בטבלה, 6 הפסידם ב-11 מחזורים) ובעיקר לאחר התבוסה למכבי חיפה (0:4), נראה היה כי המאמן יודיע על התפטרותו. 

 

מספר שעות אחר כך, באותה מסיבה מדוברת, דאג לנדאו להזים את השמועות אותן הוא עצמו עורר, כאשר הקריא הודעה ובה הדגיש כי הוא אינו מתכוון לעזוב את המועדון, אך במקביל חשף את יחסיו הטעונים עם הבעלים אשר אלון.

 

"לראשונה בליגת העל קבוצה עם תקציב זעום כמו של נתניה סיימה במקום הרביעי בשנה שעברה, העפילה העונה לחצי גמר גביע הטוטו, העניקה לבעליה שלושה מיליון ש"ח בונוס על הישגים ושלחה תשעה שחקנים לנבחרות השונות", סקר לנדאו את הישגיו, "למרות זאת, כל הקבוצות בדרג שלנו התחזקו ואילו אנחנו נחלשנו לעומת העונה שעברה".

 

"לא הבטחתי להביא את טל בנין, ולא הבטחתי מקומות 1-3 כדי למכור מנויים", רמז לנדאו להצהרות קודמות של אלון, "אני מקנא במאמנים אחרים כמו אלי גוטמן, דרור קשטן ואלי אוחנה שמקבלים גיבוי מלא וחיבוק מהבעלים וההנהלה שלהם, כי בנתניה זה לא קורה. היחסים שלי כמעט עם כל חברי ההנהלה והצוות המקצועי הם מצויינים ומושתתים על כבוד והערכה, ורק אשר אלון מפספס אותי בענק".

 

לסיום, הבטיח המאמן כי אינו מתכוון למסור את שרביט האימון של הקבוצה: "אני מקווה מאוד שההנהלה תעמוד בהבטחה שלה ותביא חיזוק לקבוצה על מנת שנוכל להתמודד טוב יותר בליגה. לאורך כל דרכי בקבוצה הקפדתי לא רק על התוצאות אלא על הדרך ואמשיך לעשות זאת כי להתפטר מבחינתי זו בריחה".

 

בסיום מסיבת העיתונאים, לא איפשר לנדאו לנציגי התקשורת להציג לו שאלות והסתפק רק בקריאת ההודעה. הנהלת הקבוצה, שידעה רק באמצעות כלי התקשורת על כוונתו של לנדאו לכנס מסיבת עיתונאים, פרסמה בתגובה הודעה מיוחדת בה היא מדגישה כי היא מביעה אמון מלא במאמן ואינה מצפה ממנו להתפטר. עוד הוסיפה ההנהלה כי היא מאמינה שבעזרת השחקנים יצליח המאמן לשחזר את הישגי הקבוצה מהעונה שעברה, אז סיימה נתניה במקום הרביעי.

 

בשבוע שעבר, כזכור, הודיע נשיא מכבי נתניה, אשר אלון, על התפטרותו ואמר כי הסיבה העיקרית למהלך שנקט הייתה אלימות האוהדים ממנה סבל. עם זאת, לא חסך אלון ביקורת גם מלנדאו וטען כי דרישותיו לשחקני חיזוק אינן במקום.

 

בתוך כך, הודיע אלון סופית כי הוא לא חוזר לקבוצה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום יוסי רוט
לנדאו. הפריך את השמועות אותן הפריח
צילום יוסי רוט
צילום: ראובן שוורץ
אשר אלון. יחסים מסוכנים
צילום: ראובן שוורץ
צילום: ראובן שוורץ
הדשא ירוק יותר. קשטן
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים