שתף קטע נבחר

בני רגב: "היעד – פיתוח אזור התעשייה"

ראש עיריית לוד בני רגב הצהיר כי במקביל ליישום תוכנית ההבראה בעירייה יש בכוונתו לפתח את אזור התעשייה בעיר. "אזור התעשייה בלוד מהווה את העוגן הכלכלי של העיר", אמר רגב

"אזור התעשייה בלוד הוא העוגן הכלכלי של העיר ומאפשר מענה תעסוקתי לאלפים מתושביה". כך אמר לאחרונה ראש העירייה, בני רגב. רגב אמר את הדברים בהתייחסו לתוכנית ההבראה שמתוכננת להתבצע בעירייה והבהיר כי במקביל ליישום התוכנית יש בכוונתו "להעלות את לוד על המסלול של פיתוח אזורי התעשייה בעיר".

לפני מספר ימים העביר ראש אגף נכסים בחברת 'אפריקה ישראל להשקעות בע"מ', חנן טל, מכתב לרגב, ובו דיווח כי פארק העסקים של החברה בעיר זוכה להאצה משמעותית בשנה הנוכחית. עוד לדברי טל, לאחר פעילות אינטנסיבית שנערכה על ידי החברה הגיעו חברות חדשות לוד, ביניהן 'גליקומיינדס' ששוכרת שטח של 776 מ"ר (החברה הראשונה בתקופה זו שעברה ממכבים והשפיעה על חברות נוספות לעבור ללוד) ו'מובמייט' ששוכרת 338 מ"ר. חברות נוספות שהגיעו בשנה האחרונה ללוד הן 'טליה טכנולוגיות' שפועלת על שטח של 1,071 מ"ר, 'קאר אנד גו' ששוכרת שטח של 486 מ"ר, 'טופספין מדיקל' ששוכרת 1,100 מ"ר, 'קוריגין', 'טרנס פארמה מדיקל' ששוכרת 1,119 מ"ר וחברת MDG מדיקל' שפועלת על שטח של 1,486 מ"ר. כמו כן, החברות 'דפנה ויסמן' ו'בל"ל' הרחיבו את פעילותן במקום.

רגב ציין כי פיתוח אזור התעשייה בלוד יעודד חברות נוספות להשתקע בעיר, ויאפשר לחברות הקיימות להרחיב את פעילותן. "לוד זכתה במיקום גיאוגרפי שאין טוב ממנו, במרכז המדינה, ואני שמח שעסקים ומפעלים רבים מבינים היום את הפוטנציאל האדיר הטמון בה", אמר . רגב חזר וציין כי מיד לאחר החלת תוכנית ההבראה תחל עיריית לוד בגיוס משאבים לצורך ביצוע עבודות פיתוח נרחבות באזור התעשייה הצפוני, הקמת תשתיות חדשות באזור, ניקיון, פיתוח סביבתי קפדני וסלילת דרכי גישה שיקלו על הנגישות לאזור התעשייה. "כל אלה מהווים חלק מחיזוק התפיסה העירונית והרחבת מעמדה של לוד כעיר עם תעשייה מפותחת ומשגשגת בישראל", סיכם רגב.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
בני רגב. "עסקים ומפעלים רבים מבינים היום את הפוטנציאל שטמון בלוד"
מומלצים