שתף קטע נבחר

גברי לוי: הכדורגל בישראל גרוע

במסיבת פרידה ליו"ר ההתאחדות לכדורגל, אותה ארגנו חיים רביבו וד"ר רוסנובסקי, אמר גברי לוי: "הכדורגל גרוע מאוד, אני מזמין משחקים כדי להעלות לצ'רלטון את הרייטינג"

לפני כחודשיים נפרד הכדורגל הישראלי מיושב הראש העל-זמני, גברי לוי. את מקומו תפס איצ'ה מנחם, אך מאז עזב את התפקיד, לא נערכה לגברי מסיבת פרידה. מי שהרים את הכפפה היו חיים רביבו ורופא הנבחרת, ד"ר מארק רוסנובסקי, שארגנו לגברי מסיבה במלון קראון פלאזה בתל אביב.

 

את מסיבת הפרידה המלאה אפשר לראות הערב בערוץ שלוש במהדורת "חדשות היום בכבלים" בשעה 18:30. כל מי שרוצה לראות מתעמלת אומנותית עם כדור וכנר במופע שירי שנות ה-70 החביבים על גברי, מוזמנים לצפות.

 

כמו בכל הזדמנות, גם הפעם לא אכזב גברי ואמר במהלך המסיבה: "אני ארחיב לאוהבי הכדורגל בארץ את האופקים. אני אסביר להם בדיוק מה קורה בכדורגל הישראלי, איך נבחר המאמן הלאומי ואת הסיבה האמיתית מדוע דרור קשטן לא מונה למאמן הנבחרת. אני אחזיר לכל אלה שפגעו בי ואמרר להם את החיים, אבל אעשה את זה בסטייל מעל החגורה ולא מתחת".

 

לוי גם דיבר על תכניותיו לעתיד, והפתיע כשאמר: "החברה הכלכלית של 12 הקבוצות יחד עם קבוצות הליגה הלאומית תקום כבר בקרוב. אני יכול לומר לכם שכבר לפני שנתיים נחתם הסכם על הקמת החברה הכלכלית, אבל זה לא יצא לפועל מסיבות שונות. אני מומחה בגיוס כספים, יש לי קשרים בארץ ובעולם. אני הבאתי את הסכום הכי גדול לכדורגל הישראלי בזכויות השידור. הבאתי את זה כדי להבריא את הכדורגל, אולם זה רק גרם להיפך".

 

לוי ציין את התרומה שלו לחברה לה נתן את זכויות השידור של ליגת העל: "אני עדיין משתדל ללכת בכל שבוע למשחק ליגת העל, למרות שאני מזמין שידורים בתשלום כדי להעלות את הרייטינג לצ'רלטון. אבל הכדורגל היום גרוע מאוד. משחקים בעיקר בשביל התוצאה. זה לא מה שהצופה רוצה לראות".

 

חיים רביבו שארגן את האירוע התייחס לחזרתו האפשרית לנבחרת ואמר: "כל עוד לא תליתי את החולצה בקבוצה שלי יש סיכוי שאני אשחק בנבחרת. אני עדיין צריך להחליט עם עצמי מה קורה בעתיד".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
גברי לוי. לקוח נאמן של צ'רלטון
צילום: ראובן שוורץ
צילום: רויטרס
עדיין לא תלה את החולצה. חיים רביבו
צילום: רויטרס
צילום: צפריר אביוב
ליגת העל. כדורגל גרוע
צילום: צפריר אביוב
מומלצים