שתף קטע נבחר

NBA: נצחונות לפילדלפיה, יוטה ודנבר

הסיקסרס חזרה לתמונת המאבק על המקום הראשון בבית האטלנטי עם ניצחון ביתי על אורלנדו מג'יק 73:95. דנבר נאגטס ניצחה את ממפיס גריזליס 99:106 ויוטה ניצחה בשיקאגו 92:80

יממה לאחר שנוצחה בחוץ על ידי בוסטון סלטיקס וירדה למקום השלישי בבית האטלנטי, התאוששה פילדלפיה 76' והביסה באולמה הביתי את אורלנדו מג'יק 73:95. הניצחון, שהושג אחרי שני הפסדים רצופים, הישווה את מאזנה של פילדלפיה לזה של בוסטון וניו ג'רסי (לשלושת הקבוצות מאזן שווה של נצחונות והפסדים) והיא נראית שוב כקבוצה שתיאבק על המקום הראשון בבית.

 

גלן רובינסון בלט בשורות הסיקסרס עם שיא עונתי של 22 נקודות, קייל קורבר סיים עם 16 (9 ברבע האחרון), אריק סנואו הוסיף 14 נקודות ו-14 אסיסטים וארון מקי 14 נקודות ו-7 ריבאונדים. רובינסון אמר בסיום: "לא ציפיתי לשחק כל כך טוב הפעם, וזה לא רק לגבי מספר הנקודות. אני מרוצה מכך שעזרתי לחברים שלי לנצח".

 

רובינסון הגיע לפילדלפיה בקיץ האחרון על מנת לשמש מחליף לאלן אייברסון, אבל נעדר מ-18 משחקים בגלל פציעה בקרסול. הפעם הוא סיפק את הסחורה במקום הכוכב הפצוע. טרייסי מקגריידי מאורלנדו (הפסידה אחרי שלושה נצחונות רצופים) סיים עם 20 נקודות, אבל החטיא 9 מ-10 זריקותיו הראשונות.

 

דנבר ניצחה את ממפיס

 

בקרב בין שתי קבוצות מבית המערב התיכון המותח ניצחה דנבר נאגטס בבית את ממפיס גריזליס 99:106, והשוותה את מספר נצחונותיה למספר אותו השיגה בכל העונה שעברה - 17. וושון לנארד קלע 24 נקודות לזכות דנבר, אנדרה מילר הוסיף 21 נקודות ועשרה אסיסטים, ננה הילאריו סיים עם 16 נקודות וכרמלו אנטוני עם 15. 

 

הספרדי פאו גאסול בלט בשורות ממפיס עם 24 נקודות ו-14 ריבאונדים, ג'יימס פוסי הוסיף 20 נקודות, ושיין באטייה תרם 15 נקודות ו-14 ריבאונדים.

 

יוטה ניצחה בשיקאגו

 

יוטה ג'אז ניצחה בחוץ את שיקאגו בולס 92:80, כאשר הרוסי אנדריי קירילנקו קלע 26 נקודות והשיג שיא ריבאונדים בקריירה למשחק - 16. אבל קירילנקו לא היה השחקן הבולט היחיד בשורות הג'אז, ששלושה שחקנים נוספים שלה קלעו בספרות כפולות: דשון סטיבנסון (18), מאט הארפינג (15 ו-14 ריבאונדים) וקרלוס ארויו (14). בשיקאגו סיימו שישה שחקנים עם עשר נקודות ומעלה: קנדל גיל (13), ג'רום וויליאמס (12 ו-11 ריבאונדים), ג'מאל קרופורד (12), קירק הינריץ' וריק ברונסון (11 כל אחד) ואנטוניו דייויס (10).  

 

הניצחון מהווה עניין שבשיגרה עבור יוטה, למרות שהיא מדורגת במקום האחרון בבית המערב התיכון. זאת מכיוון שהיא גברה על הבולס ב-11 מבין 12 המפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות. קירילנקו אמר בסיום: "כולם נתנו את הכל. אחרי שדטרויט ניצחו אותנו בקלות באנו למשחק הזה בגישה אחרת".  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איי פי
מקגריידי מאורלנדו וזנדון המילטון מפילדלפיה
צילום: איי פי
צילום: איי פי
ננה הילאריו. 16 נקודות
צילום: איי פי
צילום: איי פי
קירילנקו. שיא ריבאונדים בקריירה
צילום: איי פי
מומלצים