שתף קטע נבחר

קלינגר: תמיד קשה בנתניה. אדו: נגיע מוכנים

האלופה מגיעה למשחק מסקרן בקופסא, כשדגו, פנטסיל ובן חיים חוזרים להרכב. נתניה: צרפתי, אוזן ובוארון המוצהבים לא ישחקו, חסן ותייר אמורים לפתוח בהרכב

בעונה שעברה ניצחה מכבי נתניה פעמיים את מכבי תל אביב במבצרה, אצטדיון הקופסא. השבת (17:55, שידור ישיר ב'שלם וצפה') תגיע נתניה בהרכב חסר והרבה חששות מהקרבה המסוכנת לתחתית. הצהובים יגיעו אחרי עוד פרק בסדרה האינסופית "בגנון של קלינגר", וינסו לשכוח משלושה הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים.

 

מוסא בהרכב, כהן ועובד לא

 

כאמור, שלושת ה"מוסקטרים" של מכבי תל אביב - תמיר כהן, ראובן עובד וקובי מוסא, יצטרכו לשרת 15 שעות בקהילה כדי לכפר על משחק הקט רגל האסור מול ינשופי תל אביב בשבוע שעבר. בשבת יהיה מוסא השחקן היחיד מהטריו שיפתח כנראה בהרכב, אולי בגלל מצוקה בעמדת המגן הימני.

 

מי שיחזרו ל-11 הם הפצועים שהחלימו - טל בן חיים, ג'ון פנטסיל וברוך דגו. גדי ברומר פצוע ויפתח על הספסל, ואת מקומו אמור למלא הבלם הצעיר והכשרוני משה מישאלוב. 

 

מאמן הקבוצה, ניר קלינגר, אמר: "כל משחק שלנו בנתניה הוא משחק קשה. בפעמים האחרונות ששיחקנו שם, הוכיחה נתניה כי היא קבוצה טובה וניצחה אותנו. אנחנו מגיעים מרוכזים וחדורי מוטיבציה מהפגרה, על מנת לקחת את כל הנקודות ולצאת לדרך חדשה לאחר שלושה הפסדים בארבעה משחקים".

 

יהיה מעניין לראות כיצד יתנהגו אוהדי האלופה, שאיימו להחריף את צעדי המחאה נגד ההנהלה והעומד בראשה, לוני הרציקוביץ'.

 

הזדמנות לקובי חסן ותומר תייר

 

הלחץ בקופסא מאיים לערער את מעמדו של גילי לנדאו בקבוצה. תוסיפו לכך את העובדה שבמשחק מול האלופה יצטרך לנדאו להסתדר בלי אורי אוזן, גיא צרפתי ואילן בוארון המוצהבים, ותבינו כמה קשה תהיה המשימה של שחקניו. תומר תייר צפוי להחליף את בוארון וקובי חסן עתיד לעלות במקומו של צרפתי בהרכב הפותח.

 

חלוץ נתניה, ישמעאל אדו, אמר: "אנחנו אוהבים לשחק נגד מכבי תל אביב. השחקנים מתעלים במשחקים כאלו, אנחנו מגיעים מוכנים למשחק ומאמינים שלאחר היכולת הטובה שהצגנו מול בית"ר ירושלים בטדי אנחנו נעשה את זה גם בבית ונצליח להשאיר את שלוש הנקודות החשובות בנתניה. אני מאמין שאוכל לעזור לקבוצה ולכבוש שער שינצח עבורנו את המשחק". ב-13 המחזורים שנערכו עד כה בליגת העל כבש אדו שער אחד בלבד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
יפתח בהרכב. ברוך דגו
צילום: ראובן שוורץ
צילום: ראובן שוורץ
קשה, קשה. ניר קלינגר
צילום: ראובן שוורץ
צילום: ראובן שוורץ
יבואו מוכנים. ישמעאל אדו
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים