שתף קטע נבחר

שטראובר: "קשה לי לשמוע את קריאות האוהדים"

שוער מכבי תל אביב הודה כי ההאשמות שמופנות כלפיו מהיציעים במהלך משחקים מקשות עליו. אוהדי מכבי תל אביב יצאו נגד דברי קלינגר, כאילו מחאתם נובעת ממניעים כלכליים

גם אחרי ניצחונה של מכבי תל אביב אתמול (ש') בנתניה 1:0, ממשיכים אוהדי מכבי תל אביב לפעול בטורים גבוהים וכפי שהורגלנו בשנים האחרונות, הפעילות מופנית בדרך כלל כנגד הקבוצה עצמה.

 

אחת מהדמויות השנויות במחלוקת במכבי מבחינת האוהדים, הוא השוער לירן שטראובר, שממשיך להתעמת עם אוהדים ביציעים וכך קרה גם אתמול בעיצומו של המשחק ב'קופסא'. שטראובר, שאינו בכושר שיא לאחרונה, טוען כי העימות עם האוהדים אינו מקל עליו וגוזל ממנו אנרגיות במהלך המשחקים. "זה קשה לי במהלך המשחק לשמוע את כל מה שהאוהדים אומרים" אמר היום (א') שטראובר, "אני אוהב את האוהדים, אבל מנסה להתעלם ככל יכולתי מכל מה שקורה במהלך המשחק".

 

העימות של האוהדים עם שטראובר הוא בגדר דיון אקדמי מנומס ביחס לעימות שלהם עם המאמן ניר קלינגר שממשיך להתלהט, במיוחד לאחר דבריו של קלינגר בסיום המשחק, לפיהם האוהדים שמפגינים נגד הקבוצה מונעים מאינטרסים כלכליים ואחרים ולא מאהבת הקבוצה.

 

תגובות האוהדים לדברים הללו היו קשות מתמיד. "אנחנו כולנו מתגעגעים לקלינגר השחקן, שהיה נקי מפוליטיקה ומאינטריגות והתרכז רק במכבי" אמר טל ברמן, מראשי האולטרס של מכבי, "קלינגר פוגע באמירותיו בקבוצה גדולה של אוהדים, שעושים את הכל רק למען מכבי ולא למשהו אחר. אנו מצפים ממנו לחזור בו מדבריו ולהתנצל בפני אותם אוהדים בהם הוא פגע". ברמן ציין כי רבים מהאוהדים אליהם הופנו הדברים, הציעו אף להיבדק במכונת אמת כדי לוודא שאינם פועלים ממניעים זרים.

 

קשר מכבי תל אביב, שעמד בשבוע שעבר במרכז פרשת הקט-רגל, נשמע מפויס הבוקר בכל הנוגע למעמדו בקבוצה. "אני לא חושב שעושים לי בכוונה" אמר עובד, "אני צריך לעבוד קשה כדי לחזור להרכב הראשון של מכבי תל אביב. מעבר לזה אני לא כועס, ואני מחכה בסבלנות להזדמנות שלי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
שטראובר. בבקשה להפסיק
צילום: ראובן שוורץ
צילום: צפריר אביוב
האוהדים. מניעים טהורים
צילום: צפריר אביוב
צילום: ראובן שוורץ
קלינגר. בבקשה להתנצל
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים