שתף קטע נבחר

הודיע לשוטרים: אפרוץ את חנות התכשיטים - וביצע

האיש, בן 31, נכנס לתחנת המשטרה ברחוב דיזנגוף בתל אביב וסיפר ליומנאית שבכוונתו לפרוץ לחנות התכשיטים הסמוכה לתחנה. כעבור דקות נעצר האיש, לאחר שמימש את איומו. בחקירה התברר: מדובר ב"מתוודה סדרתי" שבשבוע שעבר הסגיר עצמו על החזקת סמים

שוטרי תחנת דיזנגוף בתל אביב חשבו שכבר ראו את הכל. למרות זאת, היומנאית שישבה אתמול (יום ו') במשמרת הופתעה כאשר תושב תל אביב בן 31 נכנס לתחנה ו"התוודה על חטאיו".

 

אתמול בשעות אחר הצהריים הגיע אדם לתחנת משטרת דיזנגוף בתל אביב, כשהוא מצוייד בקרש והודיע ליומנאית: "בתוך מספר דקות, באמצעות הקרש הזה, אני עומד לפרוץ לחנות התכשיטים הסמוכה".

 

היומנאית המופתעת לא הספיקה להזעיק שוטרים בטרם יצא האיש בריצה מן התחנה, חצה את הכביש, שבר את שמשת חלון הראווה של חנות התכשיטים וגנב מהמקום שרשרת. בלשי מפלג הסמים של היחידה המרכזית, שחשו בעקבותיו, עצרו אותו והעבירו אותו לחקירה במשטרת מרחב ירקון.

 

בחקירתו התברר כי הווידוי המוקדם של האיש הוא כנראה תחביב: כבר לפני כשבוע הגיע האיש לאותה תחנה, הניח בפני היומנאי חבילה של 50 גרם מריחואנה ואמר: "החלטתי להסגיר את עצמי לידי הרשות אוכפת החוק ולמסור את הסמים, האסורים על פי החוק בהחזקה ושימוש".

 

היומנאי העביר אז את החשוד לחקירה ולאחר מספר שעות הוא שוחרר בערבות. אתמול, לאחר שפרץ לחנות התכשיטים, נעצר שוב כאמור. הערב הוא יובא לבית משפט השלום בתל אביב, לדיון בהארכת מעצרו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דודו פריד
רחוב דיזנגוף בתל אביב (צילום ארכיון)
צילום: דודו פריד
מומלצים