שתף קטע נבחר

עכו: שיקום המסחר בעיר העתיקה

לא נרדמים? בקרוב תוכלו לערוך קניות בלילה בעכו העתיקה. גופים רבים התגייסו להקמת מינהלת, שמטרתה לשקם את העסקים בשוק שספגו מכה קשה בעקבות האינתיפאדה. עוד בתוכנית: ירידי דגים פרחים ותבלינים

המינהלת החדשה לקידום המסחר בעכו העתיקה עושה מאמצים לשקם את העיר מהפגיעה הכלכלית שספגה בעקבות האינתיפאדה האחרונה. אחת היוזמות הראונות שיקודמו: הפיכת השוק בעיר העתיקה למוקד קניות אטרקטיבי.

 

את המנהלת החדשה יפעיל בקרוב מ.ט.י גליל מערבי-קריות, בשיתוף עם עיריית עכו, עמותת הסוחרים בעיר העתיקה "החומה", בראשותו של אברהם טליאס, ועם החברה לפיתוח עכו. בדומה לחברות ניהול בקניונים, המינהלת תפיק ותשווק אירועים שונים בשוק במטרה להביא כמה שיותר קונים.

 

בין התוכניות: הפעלת ירידי פרחים, ירידי דגים, ירידי תבלינים וקיום "לילות לבנים" – בהם יהיה השוק פתוח לאורך כל הלילה. המטרה היא להפוך את חוויית הקנייה בעיר העתיקה לבילוי, ולגרום לכך שהפעילות המסחרית תצבור תאוצה.

 

מנכ"ל מ.ט.י גליל מערבי-קריות, הנרי ביטון: "מדובר בתוכנית שגובשה במשך שנה וחצי, בתיאום עם הסוחרים, העירייה, החברה לפיתוח ומשרד התמ"ס. חיפשנו דרכים להחזיר את הפעילות המסחרית בעיר העתיקה, שספגה מכה קשה בעקבות האינתיפאדה. המינהלת, במימון הסוכנות היהודית ופרוייקט 'שותפות 2000', תטפל בפעולות השיווקיות והארגוניות לקידום המסחר. השגת המטרה תימדד על פי ההצלחה להגדיל את הכנסות הסוחרים בעיר העתיקה".

 

ביטון אופטימי: "אני משוכנע שלתוכנית יש סיכויי הצלחה, כמובן במידה שיהיה שיתוף פעולה של כל הגורמים הנוגעים בדבר". התוכנית קיבלה את ברכת ראש העיר החדש, שמעון לנקרי, אשר נרתם לסייע בקידום הפרוייקט.

 

טליאס: "לאחר מאבקים מתישים לאורך שנים מול כל הגורמים הממסדיים, ובסיוע שקיבלנו לאורך כל הדרך מהנרי ביטון, יוצר לדרך הפרויקט החדש, שיביא לפריחה כלכלית ותיירותית. אני, מצדי, אמשיך לפעול למען עכו".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
בתוכנית: שוק פרחים, ירידי דגים ו"לילות לבנים"
צילום: לע"מ
מומלצים